Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
עסקים נוספים שנותנים שירות בחולון

המלאכה 47, חולון

(0)
053-5551161 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.

מידע נוסף על סליה אירועים

אזורי שירות

חולון

תחומי העסק

אולמות אירועים וגני אירועים

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3104616

טלפון נוסף 03-5595777

פקס 03-5595666

מפה

Navigate
מפת הגעה אל סליה אירועים
נווט

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על סליה אירועים

4
ציון כללי 3
שירות 4
זמינות 5
אוכל 4
איכות 4.5
אווירה 4
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
אכזבה
החלטנו לערוך בת מצווה לבתנו באולמי סליה, היחס טרם האירוע ובטעימות היה מצויין, אך באירוע השירות היה גרוע מאד, הביאו מלצרים צעירים חסרי ניסיון שכל בקשה הייתה צריכה לחזור על עצמה מספר פעמיים. לשולחן של 14 סועדים הביאו קערית אחד מכל סוג ומקסימום 15 שיפודים, הינו צריכים לבקש כמה פעמיים תוספות וגם הם לא הגיעו. לצערי חלק מהאורחים יצאו רעבים מהאירוע ולבסוף רב המלצרים דרש תוספת לטיפ מעבר לחמישים שח שכל מלצר וטבח קיבל.
בגדול אחלה מקום
הוזמנתי לבריתה והוזמנתי לבת מצווה. אולם קטן יש תחושה יותר חמימה מאשר אולמות ענקיים. זה קרוב ונוח תמיד לכולם. אחלה אוכל!! יש מרפסת בחוץ. נעים ומומלץ. מה שכן המקום לא מתאים לכל אירוע כי הוא באמת מאוד קטן.. יש לקחת בחשבון. בגדול הוא מאוד פרקטי. בלי תפאורות מיוחדות בלי אלמנטים ודברים אחרים.
מ ע ו ל ה
קיבלתי חוות דעת מאורחת שהיתה באולמי סליה בחולון לגבי הזמנת קייטרינג לשבת חתן. הגענו למשרד ואת פנינו קיבל בחור בשם יוסי, אדיבות יוצאת מן הכלל, נעים לשבת ולשוחח איתו, המון סבלנות וזמן והסבר מפורט על כל הקייטרינג. ביצענו הזמנה, ובתאריך 21.8.18 יום שישי הגיע האוכל - שהוזמן ל-100 אורחים. סלטים מוקפדים בקופסאות פלסטיק סגורות, תבניות אלומיניום קשיחות עם מכסים עם בשרים שבושלו בזה הרגע, תוספות חמות, לחמניות מתוקות גדולות וטריות והכל בהמלצתו של יוסי. האורחים שהיו בביתי כל כך התלהבו שכבר לקחו את פרטי הקייטרינג המעולה. אין ספק, ובטוח שאת הארוע הבא ללא היסוס אני מזמינה מנסיה ארועים. אפשר ליצור איתי קשר ולקבל המלצות חמות מאוד. כן ירבו אנשים אדיבים כמו יוסי.
אולם אירועים סליה
הייתי בבריתה ומאוד נהניתי. המקום יפה מאוד מבחוץ, בפנים הישיבה הייתה נוחה והאוכל פשוט היה מעולה. באמת ברמה גבוהה מאוד. היה פשוט טעים - הסלטים בהתחלה מאוד מגוונים וטעימים, הדג היה מעולה והמנה הבשרית משובחת. כיף אמיתי.
מקום מושלם לאירוע!!!
אני רוצה לשבח ולפאר את סליה אירועים, ב- 21.6 התקיימה בריתה לביתי הבכורה.לאחר שראיתי מספר אולמות, אחרי פגישה בת 5 דקות עם יוסי הבעלים לא היה לי ספק שאני סוגר את האירוע אצלו. אוכל מדהים, שירות אדיב וכימיה מדהימה עם יוסי גרמו לכך שהאירוע התנהל בצורה מושלמת. תודה רבה על הכל.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist