אז למה לא לקנות באורבן?
1. מדובר בחברה ללא מענה של שירות הלקוחות בזמן נורמטיבי (נראה לי שהמתנה למענה מעל 2 ימי עסקים זה לא נורמטיבי, מה אומרים?)
2. שולחים מוצר פגום ואז לך תחפש אותם
3. עד שכבר תצליחו לתופס אותם (אחרי ימים של רדיפה) הם ענו לכם "זה יטופל כשזה יטופל, אין לי דרך לדעת, מישהו יצור איתך קשר"
4. מסרתי להם אם המספר שלי על מנת שיצרו איתי קשר כי המספר בהזמנה (של אישתי) לא זמין כל כך בימים אלו, הם טוענים שהם רושמים את המספר שלי שם, אבל בפועל כשהם כן מתקשרים אז זה לאישתי שמן הסתם לא ממש זמינה לענות.
5. כשהם כן מצאו לנכון לתאם עבורינו את המשלוח למוצר הפגום, הם התקשרו שוב לאישתי שלמזלינו היתה זמינה והפנת אותם אלי. קבענו חלון בין 13:00 ל-17:00. יום לפני המשלוח מתקשרים אלי לתאם חלון של שעתיים (כפי הנדרש בחוק) ואומרים לי "אין לנו משלוח בין 13:00 ל-17:00, תהיה בבית בין 9:30 ל- 11:30 (מחוץ לחלון המקורי), מבחינתם זה שהלקוח דואג לפנות זמן בשעות העבודה להיות בבית לא רלוונטי, מה שמשנה זה מתי נוח לנהג שלהם לעשות את המשלוח.
4. שלושה שבועות לאחר הפניה שלחו את המוצר החלופי (שנמצא פה בארץ באריאל לטענתם, אבל למה לדאוג להחלפה מיידית אם אפשר לייבש לקוח). באותו הבוקר מתקשרים השליחים לעדכן שהם בדרך, ואני כמובן ממתין בבית כפי שהובטח. השליחים מגיעים ואני ממתין לקבלת המוצר. כחצי שעה של חיפוש במשאית והמוצר כמובן לא נשלח, למרות שהוא מופיע ברשימה. השליחים שהגיעו במשאית של אורבן טוענים, אנחנו לא קשורים לאורבן, אין לנו עם מי לדבר. האחראי שלהם בטלפון אומר להם שידבא עם שירות הלקוחות בווצאפ (מזכיר לכם שבווצאפ אין מענה לפחות יום עסקים), ומשם הנהגים נוסעים בטענה של "נעביר את זה הלאה ויצרו איתך קשר במהלך