Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
זוזוברה - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על זוזוברה

אזורי שירות

כפר סבא

תחומי העסק

מסעדות

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9427423

טלפון נוסף 09-7655005

מפה

Navigate
מפת הגעה אל זוזוברה
נווט

מציג 1-4 חוות דעת מתוך 4 חוות דעת על זוזוברה

4
ציון כללי 4
שירות 4.5
אוכל 3.5
אריזה 5
אווירה 3.5
שביעות רצון מהמחיר 3
זמן משלוח 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שירות טוב ואוכל סביר
הזמנו 2 מנות איטריות, סלט ואגרול. הגיע מהיר והאוכל ארוז טוב. חום נשמר. סלט ירוקות לא מיוחד וגם האגרול. מנה של איטריות עם בוטנים היה מוצלח (בנג בנג), השני עם קארי פחות (בנקוק היט)
מסעדה נחמדה מאד
ישבתי במסעדה עם חברה. הייתה שם אווירה נעימה והמלצרית הייתה מאד נחמדה והסבירה לנו בסבלנות על המנות. גם יש מבחר של מנות לטבעונים. האוכל היה טעים אבל קצת יקר. באופן כללי שתינו די נהננו.
השירות טוב האוכל פחות
ישבתי אתמול במסעדה והזמנו מרק גדול ונודלס וממש לא נפלנו מהכיסאות. יש הרגשה שהמסעדה מנסה להוציא מנות יצירתיות בכל מחיר וזה בא על חשבון הטעם וחבל. יחד עם זאת כשלא הייתה לנו טעימה מנה אחת אז החליפו לנו אותה מיד והמלצרים היו מאוד נחמדים. שירות מעולה האוכל קצת פחות לטעמי.
מקום טוב למשפחות
היינו שם ביומהולדת של גיסי, ישבנו בשולחן ארוך ומגניב, האוכל הגיע מאוד מאוד מאוד מהר! והיה פשוט טעים! אין מבחר גדול אבל מי שאוהב מנות של נודלס זה המקום בשבילו.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist