Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
פבלה - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על פבלה

אזורי שירות

אשדוד

תחומי העסק

מסעדות

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9379614

טלפון נוסף 08-8526583

מפה

Navigate
מפת הגעה אל פבלה
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 7 חוות דעת על פבלה

4
מחיר 3.5
אוכל 4.5
שירות 4
אוירה/משלוח 4.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מקום מעולה
חגגנו מאורע משמח של אחד החברים במסעדה. היינו קבוצה של 19 איש ולכן הזמנו מקומות מראש. קיבלנו שולחן גדול במיוחד על מנת שנוכל לשבת כולם יחד. התחלנו את הערב עם בירות ומשקאות אחרים. המקום מציע מגוון משקאות נחמדים ומרעננים וגם כאלה שמתאימים לארוחה. לאחר מכן הגיעו המנות הראשונות (הוזמנו באופן מרוכז לשולחן ולא פרטנית לכל סועד). מנות ברמה גבוהה מאוד שיכולות להוות ארוחה בעצמן. לאחר מכן הזמנו מנות עיקריות. המנות הגיעו מהר יחסית (במיוחד לאור העובדה שהיינו 19 איש!). כל מנה הייתה גדולה, טעימה ומשביעה מאוד. מאוד נהננו מהאוכל. כלל המנות היו ברמה גבוהה מאוד. גם הקינוחים היו טעימים ונהנינו לסיים איתם. בגזרת השירות, המלצריות שטיפלו בנו היו מקסימות, אדיבות, זריזות וסבלניות. מעבר לכך, לנהל ולזכור דרישות של 19 איש (מזון, שתייה, תוספות וקינוחים) זה מרשים ביותר בעיני. המיקום של המסעדה בקרבת הים יוצר תחושה נעימה ומהנה והנוף משגע. החיסרון היחיד של המסעדה הוא המחיר שהרגיש לי מעט יקר. ממד שני, בהסתכלות על החוויה הכוללת ואיכותה, זה מחיר ששווה היה לשלם.
מקום מעולה שירות 10
ביקרנו במסעדה אחרי שחווינו מפח נפש ממסעדה קודמת המקום היה מפוצץ באנשים המלצרים היו 10 דאגו לכל האורחים לא דילגו על אף אחד המלצרית התנצלה בפנינו על עיכוב בהגשת אחת ההזמנות התנצלה כמה וכמה פעמים (לבסוף גם פיצתה אותנו על מפח הנפש) האווירה נחמדה ממליצה בחום.
היינו אני וחברות ופשוט התאהבנו במקום
אווירה טובה, מוסיקה מגניבה ואוכל מדהים- הזמנו את הסלט היווני הוא פשוט מושלם, הקוקטיילים שלהם מאוד מיוחדים.בהחלט נחזור בייחוד שהשירות היה אדיב ומהיר!
מקום כיפי
מקום נחמד גם למשפחוץ עם ילדים וגם לחברים.מבחר גדול של אלכוהול ובירות מהחבית.אוכל טעים והגשה מהירה.קינוחים טעימים.ניתן לראות איך מכינים את המנות.
מחירים גבוהים, אך שאר הדברים מצוינים
אמנם קנינו רק קפה ומים, אבל המחירים היו מוגזמים למדי. שאר הדברים כגון שרות וזמינות היו מצוינים. הורדת מחירים בהחלט יכול להעלות את המקום רמה.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist