Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
7 ימים בשבוע
12:00 - 1:00
עד אחרון הלקוחות
צפה בשעות הפעילות

כרמיאל מציעה מסעדות שונות, אבל ממש לא בטוח שתמצאו בה מסעדות רבות שתאפשרנה לכם להרגיש כמו באמריקה וליהנות מתפריט משובח ועשיר. למרבה השמחה זו בדיוק ההגדרה של סניף כרמיאל של רשת בורגר בר BBB, אחד הבולטים בהבאת בשורת הרשת לצפון. יש כאן מספר סוגי תפריטים - תפריט אוכל, תפריט עסקיות, תפריט לילה ותפריט אלכוהול - כאשר מקום של כבוד מקבלים כמובן ההמבורגרים. אל תפספסו את הטעמים הקלאסיים שלנו או את נבחרת המיוחדים. גם בגזרת המנות הראשונות, הסלטים, מנות הבשר האחרות, הקינוחים והאלכוהול תיתקלו בעולם שלם של אפשרויות. הסניף ידוע באווירה שלו ובשירות שלא תמצאו מקצועיים ממנו באזור הצפון.

עוד פרטים

מידע נוסף על בי בי בי - BBB כרמיאל

אזורי שירות

כרמיאל

תחומי העסק

מסעדות

תחומי עיסוק נוספים

מסעדות בשרים

סוג המסעדה

מסעדות בשרים וסטקיות

מאפיינים נוספים

משלוחי אוכל

אפשרות ישיבה בחוץ

מותגים ורשתות - מסעדות

בורגוס בורגר בר BBB

סגנון המסעדה

בר-סלט

סוגי מטבחים ומאכלים

המבורגר

בשרים

אמריקאי

בשרים וסטקיות

זמינות

פתוח בשישי

פתוח בשבת

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-7104182

טלפון נוסף 04-9885050

מפה

Navigate
מפת הגעה אל בי בי בי - BBB כרמיאל
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 9 חוות דעת על בי בי בי - BBB כרמיאל

3.5
ציון כללי 5
שירות 3.5
אוכל 4
אווירה 3.5
שביעות רצון מהמחיר 3.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
טעים
שירות מעולה, אווירה מאוד טובה ונעימה במסעדה, מאוד מרוצה
טעים
אוכל ממש טעים הגיע נורא מהר והשירות היה יוצא מן הכלל אהבנו מאוד את המקום היה נעים
בשר רמה גבוהה
אחלה המבורגר, טעים מאוד, מחירים מאוד שווים ימי א, וגם בלילות, מומלץ!
עדיף לחשוב פעמיים לפני שנכנסים
חיכיתי 40 דק׳ בשביל המבורגר שבסוף הגיע מדמם. שהרי איך יכול להיות שאתה ממתין 40 דק׳ ומקבל ארוחה שבלחץ השקיעו עליה 2 דק' ?! פשוט מרתיח! מיותר לציין שהמסעדה לא הייתה בתפוסה מלאה ואפילו לא קרובה לכך. לא החזרתי את ההמבורגר או עשיתי סצנה מהחשש שאני עלול "להתייבש" שוב 40 דק׳ וזאת בזמן שחברי לשולחן מן הסתם אוכלים. המלצר שלנו היה מציק, דביק וניסה כל הזמן "להסתחבק" איתנו בקטע מביך. באופן אישי, אני אוהב שמניחים לי בשקט בזמן שאני אוכל... לא ממליץ!
אוכל סביר, שירות גרוע.
המנות שהזמנו הגיעו במידות העשייה הלא נכונות. ביקשנו להחליף. בהתחלה ניסו לשכנע אותנו שהמנות כן בסדר ולבסוף מנה אחת הוחלפה בחדשה (לאחת שהייתה לא יותר טובה) והשנייה הוחזרה לאש עד שנשרפה וחזרה יבשה וצמיגית, וזאת למרות שביקשנו מראש 2 מנות חדשות ונענו על כך בחיוב. שוב ביקשנו להחליף, הפעם רק את המנה השרופה ושוב ניסו לשכנע שהמנה כן בסדר והבעיה היא אצלנו. לאחר מכן מנהל המקום הגיע ופשוט התווכח איתנו על למה אנחנו טועים, כמה הוא מבין בבשר ושבכלל הכל היה בסדר מראש. לבסוף גם המנה השרופה הוחלפה בחדשה אך יצא שכל אחד מאיתנו אכל את המנה שלו בנפרד. ההמבורגרים עצמם היו סבירים. וזו אינה הפעם הראשונה שהיה לנו ניסיון רע עם הסניף הזה. לסיכום - אוכל סביר אך שירות עוין ולא נעים. לא נחזור לשם יותר.
  • 2
  • 1

18 סניפים של בי בי בי - BBB כרמיאל

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist