Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
דודי אופיס בע"מ - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
8:00 - 18:00
צפה בשעות הפעילות

דודי אופיס בע''מ נחשבת לאחת המובילות בצפון המספקות ציוד משרדי. החנות ממוקמת בטבריה ומציעה מגוון רחב מאד של פריטים: מיכון משרדי, ריהוט משרדי, מדפסות, דיו, טונרים, נייר ומוצריו, ציוד אורקולי, לוחות, וילונות, פתרונות אחסון ותיוק ועוד. העובדה שאנחנו פועלים כעסק משפחתי מאפשרת לנו להעניק ללקוחות יחס חם ואדיב, המתבטא במציאת הפתרונות היעילים ביותר עבור כל לקוח ולקוח. החנות נוסדה ב-2008 ובשנים שחלפו מאז הצליחה לצבור לעצמה מעגל רחב מאד של לקוחות מהמגזר העסקי.

עוד פרטים

מידע נוסף על דודי אופיס בע"מ

אזורי שירות

טבריה

תחומי העסק

דיו למדפסות

ייצור, יבוא ושיווק כיסאות

ציוד משרדי ומכונות

ריהוט משרדי

זמינות

פתוח בשישי

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-2595159

טלפון נוסף 052-2690719

פקס 04-6794760

מפה

Navigate
מפת הגעה אל דודי אופיס בע"מ
נווט

יצירת קשר עם דודי אופיס בע"מ

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על דודי אופיס בע"מ

4.5
ציון כללי 5
שירות 4.5
זמינות 4.5
איכות 4.5
שביעות רצון מהמחיר 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
חוות דעת
שירות אדיב מקצועי ומהיר. מענה לכל שאלה
פניתי לבית העסק לעיצוב חלל. השירות שקיבלתי אמין, אדיב ומצוין. האספקה מיידית. מחיר סביר. בדקתי מקומות נוספים, בחרתי בבית העסק שמשדר אמינות.
איכות, מקצועיות ואמינות
קיבלתי את המוצר שהזמנתי מאתר החברה בזמן קצר מאוד. בדיוק המוצר שהזמנתי, אפשר לראות ולהרגיש את האיכות. שירות מקצועי עם חיוך.
שירות מעולה
קיבלתי מחיר מצויין על המוצרים שרכשתי, הסבר מפורט כיצד לתפעל כל מוצר. נתקלתי לאחר שבוע בתקלה עם המדפסת, תוך רבע שעה מענה פתרו לי את התקלה. ממליץ בחום !
שירות מעולה, מגוון גדול, מחירים טובים
חיפשתי כסא, הגעתי לדודי אופיס קיבל אותי בחור בשם דוד. הסביר לי בצורה מקצועית על הכיסאות ועזר לי לקבל החלטה על הכסא הנכון.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist