Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
בוטיק הפיתה - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על בוטיק הפיתה

אזורי שירות

אשדוד

תחומי העסק

מאפיות

תחומי עיסוק נוספים

מוצרי מאפה

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-7106890

טלפון נוסף 08-9788123

מפה

Navigate
מפת הגעה אל בוטיק הפיתה
נווט

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על בוטיק הפיתה

5
ציון כללי 5
שירות 5
זמינות 5
איכות 5
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
סופגניות לחנוכה
אני אוהב סופגניות "רגילות" ולא את פצצות הסוכר שמוכרים בכל מני מקומות בשנים האחרונות. כל שנה אני קונה את הסופגניות שלי ב'בוטיק הפיתה' ונהנה מהן מאוד. השנה הם ייצרו גם סופגניות ריבת חלב ושוקולב, אך עדיין בגבולות הטעם הטוב. החלטתי לנסות ונהניתי מהן מאוד. המחיר גם לא רע, 5 ש"ח לסופגנייה מיוחדת שמצד אחד לא מפוצצת סוכר ומצד שני טעימה מאוד. השירות במקום מעולה. מאוד אוהב את הרשת וממליץ.
עוגת יום הולדת
חיפשתי עוגת יום הולדת לחגיגה משפחתית. חיפשתי עוגה שתהיה איכותית אך במחיר סביר. בהתחלה חיפשתי בסופרמארקט שיש בו מגוון רחב - אבל גיליתי שהם "דוחפים" צבעי מאכל לעוגות שלהם. אחרי זה חיפשתי בקונדיטוריות - אבל המחיר היה בשמים. ואז נזכרתי שמוכרים עוגות לא רעות בכלל ב'בוטיק בפיתה' ליד הבית שלי. אז נכנסתי וניגשתי למקרר העוגות. מגוון יפה מאוד של עוגות, פרווה וחלביות, במגוון טעמים, עם מגוון רכיבים (אני לא אוכלת חמאה, למשל - והיה מבחר עוגות חלביות ללא חמאה!). הסתכלתי על המחיר - 45 שקלים לעוגת פס, בהחלט שווה את ההשקעה. ללא צבעי מאכל וללא חומרים שלא הייתי רוצה לאכול. עובדת במקום אף ניגשה לסייע לי כיוון וחשבה שאני מתלבטת (קראתי את הרכיבים והערך התזונתי על העוגות), כך שגם השירות מצא חן בעיני. מאוד נהניתי לקנות שם. בנוסף, מדי פעם קונה שם לחמים לשבת - יש להם מגוון של לחמים מעניינים ומאפים טעימים. רשת מעולה, וגם הסניף מעולה.
פיצרייה
מסתבר שבוטיק הפיתה (לפחות בסניף המדובר) מוכרים שם פיצות טריות - ממש כמו בפיצרייה! 60 ש״ח לפיצה ענקית עם תוספות. מחיר מצויין יחסית למחירים שאני מכיר. הפיצה טעימה מאוד ואיכותית מאוד. הבצק טעים ועבה. המאפייה עובדת רוב שעות היום ונמצאת במרכז מסחרי שכונתי כך שלא צריך לחפש רחוק. מומלץ מאוד!
מאפייה שאוהבים
בוטיק הפיתה היא רשת ותיקה ואיכותית שכולנו מכירים ואוהבים את מוצריה. הסניף ליד הבית הוא סניף גדול ומושקע, עם סוגים רבים של מאפים (לחמים, עוגות, עוגיות וכו') וסוגים רבים של כל מאפה. כיף להיכנס לשם. הריחות ממלאים את המאפיה ואת האיזור שסביבה ומעוררים תיאבון. האיכות בהתאם למצופה מהרשת, גבוהה מאוד. המחירים טובים מאוד והצוות מאיר פנים לכל לקוח. יש סיבה שאנו חוזרים לשם שבוע אחר שבוע, על אף שיש מקומות קרובים יותר לביתינו. מומלץ בחום!
מאפייה שכונתית
בוטיק הפיתה ביג' היא מאפייה "שכונתית" ומשפחתית ועם זאת מצויידת ומציעה מגוון רחב של מאפים ומוצרים. המאפייה ממוקמת במרכז המסחרי של יג' ולכן קרובה לבתי עסק אחרים ונגישה מאוד. כמו כן, ישנם מספר שולחנות מסעדה מחוץ למאפייה עצמה המאפשרים לשבת ולאכול במקום. הצוות חביב מאוד ויחסית קבוע ולכן נוצרת הכירות שתורמת לחווית הקנייה. המחירים טובים והאיכות של המוצרים מעולה בהתאם לרמה המצופה מרשת "בוטיק הפיתה".
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist