Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
יום שבת
10:00 - 0:00
10:00 - שעה לפני כניסת שבת
שעה אחרי צאת שבת - 2:00
צפה בשעות הפעילות

פיצה עגבנייה כשרה למהדרין,נוסדה ברחוב שנקין בתל אביב ב 1999 במרכז השוקק והבוהמי של העיר. "עגבניה" הביאה את הבשורה של הפיצה הדקה והייתה חלוצת פיצות האיכות בישראל. עשויה בסגנון איטלקי: רוטב עגבניות טרי, גבינת מוצרלה איכותית ומגוון תוספות. הרשת ידועה בזכות הפיצה הדקה שלה שעשויה כולה מחומרים טבעיים טריים בלבד. מאז ועד היום, גם כשהרשת מונה 24 סניפים, הבצק הטרי נעשה מידי יום ביומו.
איכות וטריות היא מילת המפתח: הבצק הטרי והפריך, דק כמובן, עשוי מתערובת הקמחים הייחודית של הרשת, גבינת המוצרלה היא האיכותית ביותר (100% חלב), ורוטב העגבניות הטעים במיוחד. שמן הזית ממנו עשויים הבצק והרוטב, נמסק במיוחד עבור הרשת כל אלה מתאחדים לכדי פיצה איכותית וטעימה הנאפית בתנורי האבן לעיני הלקוח.
מאפיין נוסף, הוא הגודל של הפיצה. המגש של עגבניה הוא בגודל XL וכך גם הנגזרת של המנה האישית שהינה רבע מגש, (2 משולשים= מנה כפולה) דבר המאפשר לסועדים לקבל תמורה גבוהה ביחס למחיר.
האווירה הישראלית החמה בסניפים הפכה לסימן ההיכר של הרשת: השירות הלבבי, המוסיקה השמחה, המטבח הפתוח ותנורי האבן כל אלה עושים כל סניף של עגבניה, למקום אינטימי, משפחתי, טעים וריחני, שילוב נהדר של איטלקי ישראלי.

עוד פרטים

תחומי שירות

משלוחי פיצות פיצות מיוחדות

מידע נוסף על פיצה עגבניה

אזורי שירות

באר שבע

תחומי העסק

פיצריות

תחומי עיסוק נוספים

מסעדות איטלקיות

מזון מהיר

מאפיינים נוספים

פיצות מבצק כפול

הסדרים עם עסקים, מוסדות ומפעלים

תוספת שתייה חינם

משלוחים חינם

אפשרות הזמנה באמצעות האינטרנט

אפשרות ישיבה במקום

אפשרות לימי הולדת במקום

עוד פרטים

כשרות

כשר למהדרין

זמינות

עסק שומר שבת

פתוח בשישי

מותגים ורשתות - פיצריות

פיצה עגבניה

שפות שירות נוספות

אנגלית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9382065

טלפון נוסף 053-9370848

טלפון נוסף 08-6430353

מפה

Navigate
מפת הגעה אל פיצה עגבניה
נווט

מציג 1-3 חוות דעת מתוך 3 חוות דעת על פיצה עגבניה

3.5
מחיר 3.5
זמינות 3.5
שביעות רצון 3.5
שירות 3.5
איכות 3.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
פיצה מעולה, הכי טובה בבאר שבע
אני ממש אוהבת את הפיצריה הזאת ושמחה שיש סניפים שלה בכל הארץ. אומנם המבחר לא מגוון אבל היא ככ טעימה דקה (מאוד) עשויה טוב.
פיצה הכי גרוע בחיים
הזמנו כמה מגשים לשעה ספציפית. המשלוח איחר ביותר מרבע שעה,בסדר אפשר להבין קורה לכל אחד. הציפיות שלנו היו בשמיים שמענו כל כך הרבה דברים טובים עלייה, השולח מוציא תמגשים והם ענקיים , הציפיות שלנו עלו עוד יותר . כשפתחנו נדהמנו לגלות שהפיצה פשוט קטנה לעומת הגודל של הקרטון , והייתה ממש מוזרה . בצק כמו של מצה מצוקמקת ובלי גבינה שניראת לעין ועובי דף מחברת, טוב נו לא נשפוט פיצה לפי המראה . טעמנו ונידהמנו לגלות שזאת הפיצה הכי נוראית שאכלנו בחיים . לא היה טעם של גבינה אלה רק של רוטב , הייתה קשה כמו פלסטיק וקופא כאילו הוכנה בתנור הקפא. העיקר שהיא עולה 60 שח , בדיחה! על 60 שח אני מקבל בצק בעובי דף עם רוטב עגבניות וגבינה בלתי נראית!!!
טעים ונעים
עסקית נחמדה פיצה סלט ולימונדה, מקום מקסים ופיצה טעימה
  • 1

12 סניפים של פיצה עגבניה

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist