Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
אווזי גריל בר ישראלי - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על אווזי גריל בר ישראלי

אזורי שירות

חולון

תחומי העסק

מסעדות

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9367911

טלפון נוסף 03-5580077

פקס 03-5580011

מפה

Navigate
מפת הגעה אל אווזי גריל בר ישראלי
נווט

מציג 1-3 חוות דעת מתוך 3 חוות דעת על אווזי גריל בר ישראלי

3.5
מחיר 3.5
אוכל 3.5
שירות 3.5
אוירה/משלוח 3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
סביר
ביום שבת, יצאנו לחגוג את יום ההולדת של אחי, הגענו עם שוברים שמצאתי באינטרנט לארוחה מלא ב 140 שקל לזוג, האוכל היה טעים, אך הלאפות היו יותר מידי אפויות (לא רכות). בסך הכל היה נחמד, מזכיר קצת חדר אוכל אבל בכללי למי שלא רוצה לאכול יקר ולצאת שבע די נחמד, למרות שאפשר למצוא מסעדות יותר זולות ונראות באמת כמו מסעדה.
ארוחת סטייקים זוגית
קנינו את המבצע של גרופון שמבטיח ארוחה זוגית באווזי עם סטייק אנטריקוט במשקל 300 גרם לאדם ותוספת של צ'יפס/אורז/תפוח אדמה אפוי ובנוסף סלטים 10 סוגי סלטים, פיתות, חומוס קטן, קנקן לימונדה ותה עם בקלאווה. בפועל מסרנו את השובר בכניסה, הושיבה אותנו מלצרית נחמדה, היינו צריכים להסביר לה מה כולל השובר. הסלטים היו טעימים ומגוונים, הפיתות חמות והחומוס טעים. הלימונדה הייתה מרעננת. הסטייקים היו עסיסיים מאוד, אבל לגבי התוספת- הביאו לנו צלחת קטנה של צ'יפס שהיה מעולה ואורז שלא נגענו בו. התה והבקלאווה לציון היו תוספת מעולה. סך הכל- 125 ₪ לזוג, טעים ומשתלם.
רגיל ממש
הייתי מאוד רעב אחר הצהריים וני מכיר את הסניף הזה באמת הרבה שנים, אבל אכלתי שם אולי פעם אחת ודי, נכנסתי ומלצרית הושיבה אותי במקום לא נוח בכלל, ולא רציתי לשבת איפה שהיא אמרה ולמרות שהיו לפחות שלשה מקומות פנויים שאליהם אף אחד ל היה מוזמן , הזמנתי שיפודים בצלחת וגם שתייה, האוכל הגיע כעבור 20 דקות וזה לא היה מצא חן בעיני, המלצרית לא התנצלה על האיחור והתנהגה כאילו הכל רגיל, לא אומר שזאת הייתה חוויה בשבילי לאכול שם.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist