הגעתי למחלקה הטכנית כבר עמדו שם שני לקוחות שחיכו מולם לא היה עובד שאלתי אם יש מישהו במחלקה ואחד העובדים שהיה מחוץ למחלקה אמר שאין אף אחד והתברר שהוא אמור לתת את השרות בטכנית לאחר כרבע שעה ניגשתי אליו עם חלק שאני זקוק לו לשאול אם כדאי לי לחכות כלומר אם יש במלאי ובמקום לענות לעניין הטיף לי מוסר על התנהגות גסה
שלום רב,
ראשית אנו מתנצלים על השירות שקבלת.
חשוב לציין שזו היא סיטואציה שאינה משקפת את הרשת. וזאת ניתן לקרוא ולהתרשם מחוות הדעת.
אנו כן נשמח לקבל מאט פרטים על חוות הדעת שהוגשה הנ"ל וזאת על מנת לתקן את חווית הקניה בסניף וברשת עצמה.
בברכה,
בני
19/07/2016