לפני כחודשיים הזמנתי מוצר לפציעות ספורט כעבור קצת יותר מחודש התקשרתי אליהם אחרי עשרות טלפונים ענה לי שם נציג שאמר ביום רביעי זה יגיע ומאז לא שמעתי מהם לא עונים לטלפונים לא לדבר על המייל שלהם שבכלל אין תגובה בקיצור עוקץ אמיתי
הזמנתי קרם לפנים שעולה 59 ש"ח. במשך חודשיים התקשרתי כמה וכמה פעמים וכל פעם הם דחו אותי בתירוץ אחר. "צריך לבדוק עם הספק". "רק יומיים חריגה" וכו' וכו'. מספר הטלפון היחיד שלהם תפוס רוב הזמן וכמעט בלתי אפשרי לדבר איתם. למיילים הם לא עונים כמובן גם... אני מבין שיכולה להיות אולי בעיה עם הספק ולכן המוצר לא מסופק אבל למה לא לענות לטלפון ולאפשר קבלת זיכוי או החזר כספי?
בתאריך 1.6.14 רכשתי מוט לצילום עצמי עד התאריך 23.7.14 המוצר לא הגיע וזאת למרות פניות שלי חוזרות ונשנות לבירור מה קורה וקבלת תשובות שיקריות ומזלזלות. בסופו של דבר ביטלתי את ההזמנה.
קניתי באתר שלהם מכשיר לניקוי אוזניים בתאריך 16.3.14 . המכשיר עד היום (11.5.14) לא הגיע.אי אפשר להשיג אותם בטלפון (הוא גם בכלל לא מצויין באתר שלהם) והתקשורת איתם ,אם בכלל,אפשרית רק באמצעות מייל. אני כבר מיואש מהם.