Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
קמפאי אקספרס - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על קמפאי אקספרס

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

מסעדות אסייאתיות

תחומי עיסוק נוספים

מסעדות

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9367270

טלפון נוסף 03-5444005

מפה

Navigate
מפת הגעה אל קמפאי אקספרס
נווט

מציג 1-3 חוות דעת מתוך 3 חוות דעת על קמפאי אקספרס

3
מחיר 2.5
אוכל 3
שירות 3.5
אוירה/משלוח 3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מעולה
ישבנו ביום ההולדת שלי. הזמנו סלט ושתי מנות עיקריות. הכל כולל הכל היה טעים ומיוחד. במיוחד הסלט והמנה הכתומה. השירות היה מצוין וכל בקשה נענתה במהירות ובמלואה. ביום חם היה אפשר לשבת גם בתוך המסעדה עם המזגן וגם בחוץ תחת שמשיות. המחיר סביר ואין ספק ששווה את הכסף. נשמח להגיע שוב.
מקום נחמד
ישבנו מספר סועדים במקום בארוחה משפחתית, הזמנו מספר מנות (נודלס קומבינציות ושתייה) האוכל היה טעים, המחירים מעט יקרים, אבל השירות במקום לא היה ממש טוב, גם היינו צריכים להמתין קצת.
מאכזב
אנחנו מכירים את קמפאי מב"ש, שם אכלנו מס' פעמים ונהנו מכל רגע! אתמול החוויה הייתה לחלוטין שונה, ישבנו בפנים, הקיר שלצידנו היה מפורק לגמרי, ראו את כל הצינורות והגבס, היה ריח בפנים מתוק ומוזר, ממש לא עשה תאבון, הזמנו שתי מנות נודלס, המלצר היה חביב, המליץ על מנות, המנות הגיעו יחסית מהר, אבל שחו בשמן ולא היו טעימות בכלל, בסוף הארוחה שעליתי לשירותים, עברתי דרך המטבח, המטבח היה מלוכלך, היו קופסאות מפלסטיק בחוץ לא בקירור ובחום התל אביבי, כל דבר חייבים להחזיק בקירור, השירותים היו מטונפים עם ריח לא טוב. בקיצור מאכזב מאד! חבל שהסניף התל אביב מקלקל את הרושם הנהדר שהשאיר הסניף הבאר שבעי..
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist