Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
פיצה סופר מחיר - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על פיצה סופר מחיר

אזורי שירות

פתח תקווה

תחומי העסק

פיצריות

תחומי עיסוק נוספים

מסעדות איטלקיות

מזון מהיר

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-7933433

טלפון נוסף 03-5255955

מפה

Navigate
מפת הגעה אל פיצה סופר מחיר
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על פיצה סופר מחיר

2.8
ציון כללי 2.4
שירות 2.3
מחיר 5
זמינות 3.2
שביעות רצון 5
שירות 5
איכות 3
שביעות רצון מהמחיר 3.7
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
פיצה נחמדה הטעם בהתאם למחיר סה״כ בסדר., ...........
שירות גרוע!!!
שירות גרוע!!! הזמנתי מגש בטלפון אני בא לקחת המוכר עושה כאילו הוא לא דיבר איתי בטלפון כשהזמנתי ושואל את המוכרת השנייה אם דיברו איתה. אני אומר למוכר לעשות לי מגש הבנאדם לא שומע. אז הזמנתי מהמוכרת השנייה (היא כן שומעת נורמלי). אני מחכה מחכה פתאום מגיע אחד מבקש ארבע מגשים אומרים לו בדיוק עכשיו יצאו לנו ארבע מגשים. אחרי חצי שעה שאני עומד ומחכה יצא לי המגש!!!
הבת בת 12 חזרה בוכה עם הפיצה
ביתי בת ה 12 נשלחה להביא פיצה וחזרה בוכה. המוכר- בחור צעיר צעק עליה ודיבר אליה בגסות, ולאחר שפנתה ללכת גם הפריח אחריה קללה. וכל זה בגלל שביקשה באדיבות אם אפשר להוסיף עוד קצת פטריות בתוספת שהיתה קמצנית בלשון המעטה. כשהתקשרתי לדבר עם ה"אחראי" ענה לטלפון מישהו צעיר שניכר שלא מתכוון לעשות שום דבר עם המידע, אפילו נשמעו צחקוקים ברקע. אז אם המחיר של הזול זה שמעסיקים נערי רחוב שלא יודעים להתנהג- כדאי לחשוב פעמיים לפני שרצים לשם. אל תשלחו לשם ילדים לבד!!!
שירות מהגרועים שנתקלתי
התקשרתי להזמין פיצה - עונה נער בצורה אנטיפטית לחלוטין כל דבר ששאלתי בקושי ענה - כל תוספת חסרה. בסוף אמרתי כתובת - אמר שלא עושה משלוחים לשם - חשוב לציין המשלוח בתוך העיר. אמרתי שאני מוכן לבוא לקחת - אמר שלא , אמר שאין אשראי , שאלתי למה לא שולחים לרחוב שלי (שהוא 5 דקות מהם) אמר לי ככה וניתק. לאחר מכן הבנתי מחברים שגם קונים שם שהם הרבה פעמים מתבאסים מהשירות. אז למרות ששמעתי דברים טובים על הפיצה וכמובן המחיר הזול - אין סיבה לרכוש ממקום ששירות הלקוחות שלו הוא גרוע - בטח בתקופה כמו היום של קורונה - חשוב לחזק את העסקים הקטנים והאיכותיים ואם במקום כזה השירות רע - אין טעם.
מעולה
שירות מדהים פיצה טעימה המשלוח הגיע חם וממש מהר פשוט שווה כל גרוש
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist