

מי עדן נחשבת לחלוצת התחום של מים מינרלים בישראל. החברה פועלת מאז 1983, עת התגלה מעיין סלוקייה אשר את מימיו הצלולים החלה לשווק. כיום, נחשבת מי עדן לאחת החברות המובילות בתחום המים בישראל. היא מפיקה, מפיצה ומשווקת מים מינרלים איכותיים במספר צורות, לרבות בקבוקים או בר מים, וכן משווקת שורה ארוכה של מוצרים עבור המערכות. החברה מציעה את שירותי "מי עדן עד אליך", המאפשר אספקץ מים מינרלים בכדים לבתים ולמשרדים. קהל הלקוחות של החברה כולל כיום מעל ל-130,000 ישראלים, כאשר נשמח להוסיף גם אתכם לרשימה.
עוד פרטים
מידע נוסף על מי עדן
מפה
מציג 1-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על מי עדן
2.5
דירוג כללי

meirhen1111
04/09/2023
1
יש לחברת מי עדן בעייה שורשית ביחס ללקוחותייה.
זמני המתנה ארוכים כאשר בסופו של דבר מגיעים לשירות הודעות שמעביר פניות שאף אחד לא טורח לחזור בגללן,מובילים המקשים על לקוחותייהם,עושים כרצונם,אינם מסלקים כדים ריקים ,אינם עונים לטלפון וחושבים שצריכים לרדוף אחרייהם.
חברה עם יחס מאוד בעייתי.מתכון בטוח להפסיד לקוחות.

גד
09/04/2021
4
בגדול מים מסוננים טעימים
לקוחה ותיקה מעל 10 שנים, כל שנה העלאת מחירים,כדים סדוקים, בקיץ טעם מאובק בבקבוקים.
משתפר משנה לשנה, מתמקחים על מחיר.
בגדול נותנים שירות ובאים בזמן לספק, והמים טעימים ומצוינים.
יש לי נציגה אישית שעונה לי במייל על כל בעיה.
מרוצה בגדול

דוראל
21/05/2018
1
אין שרות כמו שצריך ....
שמי לוי אורה מאוד לא לא לא לא לא מרוצה מהשרות שלכם .....
אני בלי מים בכלל לפני החג מ- יום שלישי שעבר ועד עכשיו לא חוזרים אלי....
מחר אני מבטלת את הויזה שלי ...
עד מחר בשעה 10 בבקר אני מחקה אחרת אני מבטלת את כל החשבון איתכם.....
טלפון שלי 0507393407
לקוח מותש
15/05/2018
5
חברה מזעזעת!!!!!!
לא ראיתי חברה שבזה כל כך לכל הלקוחות שלה.
חברה שלא מגיבה ולא עונה.
וחס וחלילה אם תרצה להתנתק....זו משימה בלתי אפשרית!!!!!
גד
05/02/2018
3
קצת סדר בשירות הלקוחות לא יזיק
אנחנו מנויים בחברת 'מי עדן' כבר כמעט 4 שנים,בתחילה היינו מנויים על 3 כדים כשהמשפחה התרחבה הגענו ל5 כדים.
מבחינת איכות המים והמחיר כרגע אנחנו די מרוצים המים בד"כ איכותיים(לפעמים בעונת הקיץ עקב חשיפה לשמש מקבלים קצת טעם של חול) המחיר הוגן לכמות של 5 כדים כמו כן בבדיקה שעשינו הוא היה יותר אטרקטיבי מאחרים.
מבחינת המשלוחים בד"כ מגיעים כמו שעון ושמים את הכדים במקום ,גם אם יש אספקה דחופה אז באים במיוחד.
מבחינה טכנית משתדלים לעזור בתקלות וחלפים ללא תוספת חיוב אע"פ שהמכשיר הוא שלנו פרטי ולא מושכר מחברת 'מי עדן' זו נקודה טובה.
בשירות הלקוחות היחס בד"כ טוב ואם ישנה בעיה בד"כ יודעים לפצות או לבוא לקראת אם זה כד תקול שולחים אחר או מזכים,וגם אם ישנם אי הבנות מנסים לפצות.
אחת הבעיות היא חוסר סנכרון של הנציגות עם לקוח אחד כלומר כל נציגה צריכה ללמוד את כל ההיסטוריה של פניה של לקוח עם הנציגות הקודמות,כלומר אם הוא קיבל זיכוי מפקידה אחת האחרת אומרת שהיא לא רואה או שהיא צריכה לבדוק את כל ההסטוריה של הפניות, כהצעת ייעול היה נחמד אם הייתה כל נציגה על כמה תיקי לקוחות קבועים,כמו כן מאוד יפה שישנם הטבות ללקוחות מי עדן בבתי עסק שונים
אבל גם בעניין הזה בלבול בין הנציגות שכל אחת אמרה לנו משהו אחר אם מגיע לנו או שלא ולא ידעו להסביר בדיוק מה אופן ההטבה בסוף פטרו אותנו עם 2 ששיות מים...נו שיהיה...- 2
- 1