Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
7 ימים בשבוע
12:00 - 23:59
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על ריבר נודלס בר-River

אזורי שירות

חולון

תחומי העסק

מסעדות אסייאתיות

תחומי עיסוק נוספים

מסעדות

סוגי מטבחים ומאכלים

סושי

אסייאתי

יפני

סיני

מאפיינים נוספים

משלוחים - Take Away

אפשרות ישיבה בחוץ

אפשרות לאירועים במקום

זמינות

פתוח בשישי

פתוח בשבת

פתוח במוצ"ש

מותגים ורשתות - אסייאתיות

ריבר נודלס בר - River

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9366094

טלפון נוסף *6969

מפה

Navigate
מפת הגעה אל ריבר נודלס בר-River
נווט

מציג 1-4 חוות דעת מתוך 4 חוות דעת על ריבר נודלס בר-River

3.5
מחיר 3
אוכל 4
שירות 3.5
אוירה/משלוח 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
לא ממליץ להזמין דרך משלוח.לא חוזרים אחרי מילוי המשוב באתר.
הזמנתי דרך האתר בסניף חולון באמצעות כרטיס האשראי. המשלוח עלה 11 שקל+. ככה: הזמנתי 4 מנות - 2 קומבינציות סושי ו-2 מנות נודלס עם בשר. הכל הגיע בשק אחד-המנות החמות למטה ומנות סושי מעליהם ככה שהמנות החמות חיממו את הסושי. הבאתי לשליח 12 שקל עבור המשלוח. הוא לא היה מרוצה. הוא לא אמר כלום אבל כאשר נכנס למעלית - התחיל לדבר עם עצמו, לשרוק ולנשום קשה - אני לא יודע כמה הייתי אמור לתת לו כדי שהוא יהיה מרוצה. נא לשים לב - אני הרגשתי שאני צריך לתת לו שרות ולא הוא לי - השירות שלו היה מאוד מאכזר - ממש קילקל לי את הארוכה עם החברים - עד כדי שנכנסתי למשוב בהזמנה של ריבר ורשמתי להם מכתב על ההתנהגות של השליח. ריבר דלגו או לא קיבלו את המכתב\הודעה שלי. אני יצאתי מאוד לא מרוצה אם אני עוסק בדברים כמו לכתוב ביקורת על הסושייה. אני לא מוכן להזמין מהם שוב - אזמין ממקום אחר.
נחמד שם מאוד, אני נהניתי
אני ובן זוגי הגענו לאחר שישבנו במסעדה אחרת והחזרתי את המנה ולכן עוד הייתי רעבה. הזמנו סושי מתפריט הספיישלים. אהבתי שיש סושי עם עוף - אין את זה בכל מקום שמגיש סושי, ואני כאוהבת סושי שלא חובבת דגים שמחתי. גם הסושי הצמחוני היה עשיר וטעים. השירות היה כמו שצריך, בטח יחסית למקום שבו ישבנו לפני כן. היו נחמדים, הגיעו לשאול אם הכל בסדר, והאוירה הייתה טובה.
סניף חולון- טעים יותר!
בתור חובבת מסעדות, יצא לי לאכול בכמה סניפים שונים של ריבר. חלק מהסניפים היו מוצלחים- כמו תל אביב, וחלק מהסניפים ממש מאכזבים- כמו ראשוןץ בחולון יצא לי לאכול כמה פעמים, גם במשלוחים וגם בישיבה, ותמיד יצאנו מבסוטים כל הסועדים! אומנם המחיר קצת יקר, אבל השירות היה מצויין והאוכל טעים מאוד!!
אוירה נעימה, אוכל טוב
המנות מוכרות וטובות, כבכול שאר הסניפים של הרשת (גם המחירים). הסניף בחולון מעוצב מאוד יפה, השירות נעים ומהיר.
  • 1

10 סניפים של ריבר נודלס בר-River

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist