Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
2C - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום שבת
12:00 - 0:00
מצאת השבת - 0:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על 2C

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

מסעדות

סגנון המסעדה

מסעדת שף

מאפיינים נוספים

אפשרות לאירועים במקום

שירותי קייטרינג

הופעות אמנים במקום

כשר

סוגי מטבחים ומאכלים

בשרים

דגים

פיוז'ן

גורמה

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9440445

טלפון נוסף 03-6081990

פקס 03-6081989

מפה

Navigate
מפת הגעה אל 2C
נווט

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על 2C

4
ציון כללי 3.8
מחיר 2
אוכל 4
שירות 4
אוירה/משלוח 5
אווירה 4.5
שביעות רצון מהמחיר 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
טעים
מקום טוב טעים מאוד נהנתי מאוד יש גם אווירה טובה מומלץ להזמין מקום מראש רק חבל שהמנות קצת קטנות אבל
מקום מהמם
העובדים מאוד נחמדים, הנוף מהחלון מדהים והתפריט- כל הבשר בעיקר השניצל והקינוחים- פשוט מדהים!
הנוף יפה
כבר שהגענו המקום היה נראה ממש חשוך, התקשנו לראות מה כתוב בתפריט . רצינו להזמין מרק אבל לא היה. המנות העיקריות(שהזמנו) היו ממש קטנות ולא מצדיקות את המחיר. הזמנו סופלה (השכבה העליונה הייתה קשה וכל השאר היה ממש נוזלי ) לקוח נוסף גם רטן על כך. בקיצור ,המחיר הגבוה הוא רק על הנוף המרהיב.
מנות טעימות ושרות מעולה
בהתחשב בכך שמדובר היה בארוחה עסקית בה כלולה גם מנה ראשונה וגם שתיה קלה, המחיר משביע רצון. אם הייתי צריך לשלם 80-90 ש"ח רק עבור המנה העיקרית שלקחתי (מנת שווארמה לא גדולה) אז זה קצת יקר. לעומת זאת, השירות והאווירה היו יוצאי דופן לחיוב. מאד נהנתי.
מעולה! אווירה מיוחדת
הגענו בעלי ואני לחגוג לי יום הולדת במסעדה ששמענו עליה רבות. הגענו לקומה 49 בעזריאלי והושיבו אותנו ממש ליד החלון. הנוף היה מרהיב ביופיו, אפשר שעות להסתכל עליו ולבהות. הזמנו מנה ראשונה פטה כבד ופולנטת תירס עם אספרגוס, למנה עיקרית אנטריקוט וטורטליני כבד עוף. האוכל היה מצויין, איכותי מאוד וברמה גבוהה. השירות היה טוב, האווירה מהממת. מאוד נהננו. נמליץ בחום לאירועים מיוחדים! (כי קצת יקר)
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist