הזמנת איש מקצוע?קיבלת 50₪ מתנה לרכישה באתר ZAPSTORE
חוות דעת של Yosef
(2.0)
30/08/2019
היום נכחנו בירוע של חברים יחס
היום נכחנו בירוע של חברים
יחס מזלזל מצד המלצר רב המלצרים וגם הבעלים
מנת פרגית של חברים שביקשו להחליף כי לא היתה עשויה הועברה אלינו
ביקשנו להחליף לדג פעמיים לבסוף הגיעו מתוקים לשולחן ועדיין לא הגיעה המנה
ביקשנו לארוז גם כאן נענינו בשלילה כך ענה גם רב המלצרים וגם הבעלים לאחר שהתעקשנו לשוחח גם איתו מאכזב מאוד
לא ממליץ לאף חבר להגיע למקום
מאכזב מאכזב מאכזב
קרא עוד
הסתר
חוות דעת של Daniel
(5.0)
08/07/2018
מושלם
אוכל ברמה הגבוהה ביותר, מעוצב עד לפרטים הקטנים ביותר.
קרא עוד
הסתר
חוות דעת של תמי
(4.0)
01/04/2018
מקום נחמד לאירוע לא גדול מדי
היינו באירוע משפחתי (בריתה של בת אחותי). המקום נחמד, נקי ומסודר. המלצרים היו נחמדים והמוזיקה לא הייתה חזקה מדי (לעומת חתונות ואירועים אחרים בהם הייתי). רק הערה קטנה: המכסים של הביוב ליד הכיורים בשרותי נשים לא היו סגורים טוב. אני כל הזמן סגרתי אותם כי פחדתי שמישהי מהנשים המבוגרות יותר לא תשים לב ותיפול. כדאי להם לטפל בזה כדי שאף אחת לא תמעד על זה ותפצע. הם גם עלולים לחטוף תביעה אם זה יקרה חלילה.