Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
בורגרים - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
יום שבת
11:00 - 23:00
11:00 - 14:30
שעה אחרי צאת שבת - 23:00
צפה בשעות הפעילות

רשת בורגרים, על עשרות סניפיה, מתמחה בהכנה של המבורגרים שמוכיחים שהגודל כן קובע ושקטן הוא הטעים החדש. ההתמחות שלה, שבאה לידי ביטוי גם בסניף רמת הנשיא בחיפה, היא הכנת מיני המבורגרים קטנים בני 80 גרם, בטעמים שונים ועם תוספות מפנקות. מנות ההמבורגר וגם השחקנים האחרים בתפריט הם איכותיים, מוגשים בצורה אסתטית ובעיקר טעימים. כל זאת מושג תוך שמירה על מחירים אטרקטיביים ודילים משתלמים של 2, 3, 8 או 16 המבורגרים. המסעדה מציעה שירות משלוחים ברחבי העיר.

עוד פרטים

מידע נוסף על בורגרים

אזורי שירות

חיפה

תחומי העסק

מסעדות

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9371363

טלפון נוסף 04-6262266

פקס 04-6221320

מפה

Navigate
מפת הגעה אל בורגרים
נווט

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על בורגרים

4.5
ציון כללי 4.5
שירות 4.5
אוכל 4.5
אווירה 4.5
שביעות רצון מהמחיר 4.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מיקום חדש לבורגרים
הסניף של בורגרים ברמת הנשיא הועבר מיקום. המיקום החדש קרוב מאוד למיקום הישן. העיצוב נחמד. המקום נקי. יש חניה סמוכה. הזמנתי זוג בורגרים וציפס. חיכיתי בזמן שהכינו אותם. בורגרים קטנים של 80 גרם כל אחד, במידת עשייה אחידה.
אש
המבורגרים טעימים ביותר עם רטבים מאוד מיוחדים שאין בכל מקום
בורגרים בטייק אוואי
הזדמן לי להגיע לאיזור של המרכז המסחרי שברמת הנשיא באמצע שבוע בשעות הערב. נכנסתי לסניף של בורגרים. המקום לא היה עמוס. היו 2 מוכרות בדלפק. הזמנתי דיל של 2 המבורגרים, שלקח להם קצת יותר ממה שציפיתי עד שיצאו. הזמנתי אותם כדי לקחת. גם האריזה לקחה קצת יותר מדי זמן ממה שציפיתי. גם ההמבורגרים וגם הציפס היו טעימים.
אחלה המבורגר
המבוגרים קטנים וטעימים. שירות טוב אווירה נעימה!!! שווה
בורגרים ברמת הנשיא
במרכז המסחרי שברמת הנשיא יש סניף של רשת ההמבורגרים בורגרים. הסניף לא גדול. יש חניה צמודה, מה שמקל על ההגעה. התפריט זהה לזה שבכל הרשת. מגישים דיל משתלם גם בימי שישי, של המבורגרים וציפס. ההמבורגרים בגודל 80 גרם. לקחתי ארוחה טייק אוואי, שמכינים אותה תוך מספר דקות, של 2 המבורגרים וציפס. הכל היה טעים.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist