Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
פסטה בסטה - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על פסטה בסטה

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

מסעדות איטלקיות

תחומי עיסוק נוספים

מסעדות

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9368798

טלפון נוסף 03-5049970

מפה

Navigate
מפת הגעה אל פסטה בסטה
נווט

מציג 1-4 חוות דעת מתוך 4 חוות דעת על פסטה בסטה

4
ציון כללי 4
שירות 4
אוכל 4.5
אווירה 3
שביעות רצון מהמחיר 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
פסטה מעולה במחיר זול
רשת פסטות מעולה במחירים זולים. הפסטה ברמה טובה מאוד, המחירים מעולים, השירות טוב מהיר ונגיש.
פסטה טריה וטעימה
הפסטה טריה והמחירים מאוד זולים (החל מ 19₪) יש מגוון של רטבים ותוספות. המנות לא ענקיות אבל משביעות. אכלתי עם רוטב קארי עם החלב קוקוס. למרות שלא ממש איטלקי ויותר אסייתי, היה מעולה! המנות יוצאות מהר מאוד והעובדים ממש נחמדים. מומלץ מאוד!
טעים, אבל המנות זעירות- דבר שלא מציגים בשום מקום טרם ההזמנה
המקום לא גדול, אבל מעוצב יפה. הפסטה שלהם טעימה (ניסיתי את המנה עם הג'ינג'ר וחלב הקוקוס עם בוטנים). הזמנתי מנה לקחת. המנה עלתה 24 שקלים. לא יקר למנת פסטה, אבל כשקיבלתי את השקית לידי, שמתי לב שאין שום משקל. כשהגעתי לעבודה (רעב) ותחתי את האריזה, גיליתי שהאריזת הטייק אווי החיצונית זהה בגודל לכל מסעדת פסטה, אבל המנה בפנים ממלאת בקושי מחצית מהאריזה. להערכתי היה שם משהו כמו 300 גרם פסטה מקסימום. זה מאוד מטעה. הקופסאות מונחות במקום והלקוח מניח שהן יגיעו מלאות (למה הם לא משתמשים באריזות שתואמות את המשקל?!). בשום מקום בתפריט לא מצויין משקל המנה שמסופקת. אם לוקחים בחשבון את גודל המנות שם, אז הפסטה בהחלט יקרה מאוד, בניגוד לרשום שהמקום עוזה (זו בכל זאת לא מסעדה, אלא פאסט פוד בשוק). בקיצור נשארתי רעב. זמן ההמתנה במקום ארוך יחסית והערה אחרונה, יש במקום מלצר מזוקן שמתקשה ללכת בלי לדרוך ולפגוע באנשים. בזמן ההמתנה שלי, הוא דרך עלי פעם אחת והתנגש בי פעמיים. לא התנצל אפילו, אבל הבנתי שיש לו איזו בעיה, כי הוא אפילו לא מתנצל. ראיתי שהוא התנגש גם במישהי נוספת. לא אמרתי לו דבר, אבל כדאי שישימו לב את מי הם מעסיקים. זה היה מאוד חריג באופן שבו הוא הולך ונתקל בלקוחות.
מותק של מקום
שמעתי שבחים על המקום, וכשהגעתי לשם הם התבררו כצודקים . האוכל היה נהדר , המחיר שווה לכל נפש , והשירות היה מצוין . בהחלט שווה לחזור לשם וגם להצפין בדיזנגוף .
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist