accessibility
Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

accessibility
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp

מידע נוסף על פיקס סמארטס Fix Smarts

אזורי שירות

מודיעין-מכבים-רעות

תחומי העסק

מרכזיות טלפוניות, מכשירי טלפון ושירותי מרכזייה

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 08-9222898

מפה

Navigate
מפת הגעה אל פיקס סמארטס Fix Smarts
נווט

הצג חוות דעת

מציג 1-4 חוות דעת מתוך 4 חוות דעת על פיקס סמארטס Fix Smarts

4.5
ציון כללי 4.5
שירות 5
זמינות 5
איכות 4.5
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מעבדת סלולר וחנות לניידים
ראיתי שיש מבצע על תאורת רינג ב100 ש"ח, היה יומולדת לאחיינית של בת 11 והיא ממש רצתה את זה ליומולדת, הגעתי לחנות, המוכר שם היה מאוד נחמד והראה לי את הרינג פתוח ואת המצבי תאורה שלו, לאחר מכן הראה לי איך מרכיבים את החצובה ועטף למתנת יומולדת. המחיר משתלם והשירות היה מעולה!
שירות מדהים
נתנו לי מחיר הכי נמוך במודיעין ממש מרוצה מהתיקון מקוצעי מאוד
45 דקות תיקון
תוך 45 דקות תיקון שבמקום אחר רצו יומיים תמיד נותנים שירות מעולה
נחמדים אבל תקלות אחרי תיקון
לפני מספר חודשים החלפנו בסניף בוכמן 4 מסכים של 4 מכשירים שונים. השרות היה מהיר ואדיב. באחד המכשירים התיקון שפשף קצת את הצבע בגב הלבן של המכשיר. כשהראנו לטכנאי הוא אמר שיחליף לנו את הגב, אבל לא היה לו חלק מתאים ואמר שיודיע לנו כשיהיה. הוא לא חזר אלינו. כעבור כמה זמן חזרנו שוב עם מסך שבור ובאותה הזדמנות בקשנו גם להחליף את הגב, והסכימו מיד כשהבינו את הסיפור. לאחר התיקון חיישן טביעת האצבע לא עבד, ולבסוף הסתבר שהוא שבור. חזרנו שוב לתיקון. אמרו לנו לחזור ביום ששי בצהריים עד 14:30 כי הם סוגרים. הגענו בכמה דקות איחור והחנות הייתה סגורה. איש לא התקשר לומר לנו שהם סוגרים. כשהתקשרנו לסניף ברעות אמרו שפשוט לקחו את הטלפון לשם, כיון שעוד לא סיימו לתקנו, ויביאו לנו הביתה כשיתוקן. זה אמנם יפה להציע להביא הביתה, אבל אם אמרתם לנו לבוא בשעה מסויימת ראוי שתודיעו לנו אם לא סיימתם, ושאנחנו צריכים לבוא למקום אחר. שורה תחתונה - שלושה מכשירים תוקנו טוב. מכשיר אחד חזר פעמיים לתיקונים חוזרים. השרות משתדל מאד, אבל במקרה שלנו יצא שטרטרו אותנו.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist