Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
סין צ'אן אשקלון - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
12:30 - 0:00

**עד אחרון הלקוחות

8:30 - 15:30
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על סין צ'אן אשקלון

אזורי שירות

אשקלון

תחומי העסק

מסעדות איטלקיות

תחומי עיסוק נוספים

מסעדות

סוגי מטבחים ומאכלים

איטלקי

צמחוני וחלבי

מאפיינים נוספים

כשר

משלוחים - Take Away

אפשרות ישיבה בחוץ

ארוחות עסקיות

זמינות

עסק שומר שבת

פתוח בשישי

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 08-9219199

מפה

Navigate
מפת הגעה אל סין צ'אן אשקלון
נווט

מציג 1-3 חוות דעת מתוך 3 חוות דעת על סין צ'אן אשקלון

4.5
מחיר 4
אוכל 4.7
שירות 4.7
אוירה/משלוח 4.7
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
כשרות ברמה טובה
מיקום המסעדה בסמוך לים כבר מהווה יתרון ותחושת ניתוק מסויימת. הגענו לחגוג יום הולדת במהלך פסח כך שהמבחר לא היה אטרקטיבי במיוחד, עם זאת, האווירה הכללית היתה נעימה ונינוחה. מחירים גבוהים ושירות נחמד.
מקום חלבי כשר נפלא וטעים ברמות
מאוד התרשמנו מהאיכות והטריות של המוצרים. באמת ראוי לציון. גם מנות פשוטות זוכות ליחס מצויין שהופך אותן לטעימות הרבה ממה שבד"רכ מקבלים בבתי קפה. ארוחות בוקר מצויינות (ראוי לציון הסלט הטרי , והמטבלים המושקעים) שקשוקות נפלאות, בפעם האחרונה הזמנו גם פסטות שהיו מקצועיות ממש. מומלץ בחום.
ישבנו אני וחברה במסעדה
שמענו עליה המלצות טובות ושאנחנו חייבים לטעום את הקינוח של עוגית המקרון ,פתחנו בניוקי שהיא הייתה מנת הספיישל של היום וסלט טעים והתענגנו על כל ביס, ולבסוף קינחנו בקינוח המדהים והמומלץ של עוגיית המקרון עם הקרם פטיסייר!
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist