רכשתי מהחנות פינת ישיבה תלת מושבית במחיר של 4500 אלף שקל.
בחנות נאמר לי שאני מקבל את המוצר הכי טוב עם השירות הכי טוב ולכן אין הנחות.
לאחר שהמוצר הגיע היו כמה פגמים שהתעלמתי מהם(צבע מקולף,וחלקים שמתנדנדים), אבל הפגם הכי גדול היה פשוט שהפינה לא נוחה. בקושי 5 סנטימטר של ספוג. בלתי אפשרי לשבת בפינה בגלל שאחרי 5 דקות ישיבה כואב בישבן ומרגישים את הברזלים התחתונים.
שוחחתי עם אמיר ואמרתי לו שהריפוד לא נוח ואי אפשר לשבת על זה בכלל.
הוא אמר שאני בידיים טובות וכשיהיה לו משלוח לאזור הוא יבוא.
עבר חודש ואמיר לא הגיע ולא דיבר איתי.
פניתי אליו בשנית והפעם הוא שלח אליי בחור בשם גריק(בעל חנות אחרת) והוא אמר לי שהוא יטפל בי.
גריק התקשר אליי ואמר שעל מנת שהוא יטפל בי אני אצטרך להגיע אליו לחנות שלו בחדרה ולהביא איתי כרית מהפינה.
כעסתי, אך לא נותר לי ברירה ונסעתי אליו.
כשהוא ראה את הכרית הוא אמר שיש בכרית כמוץ מצחיקה של ספוג, פחות מ 5 סנטימטר.
הוא נתן לי לשבת על כרית אחרת עם ספוג אחר שהייתה ממש נוחה.
אמרתי לו שאני רוצה בדיוק כזה והוא אמר שאין בעיה והוא יסגור את זה עם אמיר.
לאחר שבוע שאף אחד לא חוזר אליי התקשרתי שוב.
הפעם אמיר נשמע אחרת. התחיל להגיד שמה שיש לי זה מה שיש לו ואין מה לעשות.
אמרתי לו אז למה שלחת אותי לגריק ולמה נתת לי לבזבז יום עבודה אם אין פתרון וכי התשובה שלו לא מקובלת עליי.
ביקשתי ממנו שיטפל בי וכי קניתי פינה בכמה אלפים על מנת שאני אקבל איכות ושירות ולא קבלתי אף אחד מהם.
ביקשתי מאמיר מענה ראוי
בתגובה אמיר רשם שוב שאין מה לעשות וזה הריפוד של הפינה ואם אני רוצה ריפוד אחר עליי להוסיף 500-600 שקל.
חשוב לציין שלפני שהעלתי את החוות דעת שלי רשמתי לאמיר שאני הולך לרשום ברשת על חווית השירות
20/11/2017