Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
מחסני דיו - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
10:00 - 18:00
צפה בשעות הפעילות
Coupon

מגיע לך קופון - משלוח מהיר בת"א, גבעתיים ובני ברק !

תנאי שימוש - השימוש בקופון בהתאם לתנאים המקובלים בבית העסק. ההטבה תקפה בהצגת הקופון בלבד. דפי זהב אינה נושאת באחריות כלשהי בקשר עם הקופון.

מחסני דיו TM היא רשת חנויות המתמחה בשיווק, ייבוא והפצה של דיו וטונרים למדפסות מכל סוג. בסניף נתניה ובחנות המקוונת ניתן למצוא טונרים וראשי דיו למדפסות HP, Xerox, סמסונג ועוד, וכן ציוד לבית הספר ולמשרד, מדפסות, ציוד היקפי למחשבים כגון מקלדות, אזניות, כבלים, תיקים וסוללות ואביזרים לטלפונים סלולריים ולטאבלטים. החברה מתמחה באספקת מוצרים איכותיים במהירות ובמחירים תחרותיים עבור לקוחות פרטיים, חברות, ארגונים ומוסדות ממשלתיים.

עוד פרטים

תחומי שירות

טונרים טונרים ותופים למדפסות לייזר ראשי דיו מחסניות דיו גלילי דיו לפקסימיליות מחסניות דיו למכונות צילום ציוד מתכלה למדפסות ראשי דיו מקוריים ראשי דיו חלופיים ראשי דיו שחורים ראשי דיו צבעוניים
עוד פרטים

מידע נוסף על מחסני דיו

אזורי שירות

אבן יהודה

תחומי העסק

דיו למדפסות

תחומי עיסוק נוספים

מדפסות

מאפיינים נוספים

שיווק מיכון וציוד משרדי

ייעוץ מקצועי בנושאי הדפסה

אפשרות קנייה באמצעות האינטרנט

זמינות

עסק שומר שבת

שפות שירות נוספות

אנגלית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 072-2237702

פקס 03-6044471

מפה

Navigate
מפת הגעה אל מחסני דיו
נווט

יצירת קשר עם מחסני דיו

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 111 חוות דעת על מחסני דיו

4.4
ציון כללי 3.2
שירות 3.2
מחיר 4.9
זמינות 4.7
שביעות רצון 4.8
שירות 4.8
איכות 4.7
שביעות רצון מהמחיר 3.7
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
הבטיחו לספק תוך 1-3 ימי עסקים ולא עמדו בהבטחתם. אם הייתי יודע שלא יעמדו בלוח הזמנים כהבטחתם לא הייתי מזמין אצלם. העיכוב בהספקה גורם לי נזק הואיל ואינני יכול לבצע עבודות הדפסה חיוניות. מספר טלפון אחד שהם מפרסמים איננו מחובר, ובשני אין מענה אנושי אלא הפניה להודעות ווטסאפ. כך לא נותנים שירות. אני גמרתי אתם.
קניתי מוצר שהייתי חייב דחוף קיבלתי מספר הזמה ולא קיבלתי מייל אישור ניתי ליצור איתם קשר ואין שום מענה אני לא יודע אם ההזמנה בוצעה או לא.
שרות גרוע ביותר, מוכרים פריטים שאינם תואמים למדפסות ומסרבים להחליף או לזכות את הלקוח. בטוענה כי חלפו 10 חודשים!!! הייתי לקוח במשך 8 שנים אך לא עוד!
לא ממליץ
לא עומדים בהבטחה לספק המוצר תוך 3 ימי עסקים. לא עונים לטלפונים. לא עונים לווטסאפ. בקיצור, חייבו את כרטיס האשראי אך את המוצר לא סיפקו.
שרות לקוחות גרוע, לא מומלץ .
הזמנה שעשיתי באתר לא הגיעה אלי, מנסה לתפוס מישהו משרות הלקוחות ואין מענה טלפוני, גם במספר וואטסאפ שלכאורה אמור לטפל בפניות לא משיב וגם כשמשיב אחרי שעות לא עושה כלום . בקיצור, אני ללא מוצרים ששילמתי עליהם ואין לי מול מי להתנהל . חוויה גרועה ולא מומלצת .
10 12
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist