חודשיים לפני מעבר דירה הזמנו סלון מאילנות דיזיין. סיפרתי לאילן במעמד המכירה שלא הייתה לי חוויה טובה בסלון הקודם ובגלל מצבנו האישי חשוב שהפעם הכל יתקתק. כמובן שכך הובטח. בגלל שרצינו שהסלון יגיע בעת המעבר דאגנו לוודא שגם בחוזה יופיע זמן הייצור כך שהספה תהיה מוכנה שבועות לפני המעבר. שילמנו מקדמה. לקראת המעבר התקשרנו לוודא שמגיעים בזמן. אמרו שלא יעמוד בזמנים וצפוי איחור של מספר ימים, כמובן הכל פסיבי, רק מהצד שלנו בודקים ומקבלים עדכון. כך היה שוב ושוב, כל פעם עוד יומיים, עוד שבוע. אילן, איש חביב לכל הדעות, האשים את הבד ואת המרפדיה ואת אמנון, ואמר שקנה בד יקר יותר והוא סומך עליהם וזה יהיה מוכן עוד כמה ימים, שוב ושוב. בפעם החמישית באיחור של מעל חודש, שוב ביקשו יומיים נוספים, דרשתי תמונה רק כדי להבין למה צריך עוד יומיים וכך נחשף הבלוף, לא הייתה ספה לקראת סיום ולא תהיה ספה, לא יודעים לייצר. בלי יותר מידי פתרונות. "שלח לי חשבון בנק נחזיר את המקדמה". והספה? אין. אם זה היה תלוי בהם היו מושכים אותנו עוד שבועות כשבינתיים אין לנו ספה בבית. גם פיצוי כספי כלשהו על ההמתנה לחינם, העצבים בטלפון ועוגמת הנפש לא קיבלנו או חלילה סלון זמני או פתרון הולם. בקיצור דפקו אותנו