קבוצת ויקטורי החלה את פעילותה בשנת 1986.החברה פעילה שישה ימים בשבוע, אינה עובדת בשבתות וחגים ומקפידה על מכירה של מוצרים כשרים בלבד לרבות מוצרים עם הכשר מהודר-בד"ץ.בויקטורי תמצאו את מוצרי המותג שנועדו לתת מענה שיווקי ומכירתי בכל הקטגוריות העיקריות בהן פועלים מותגים של חברות מובילות.
השאירו משלוח מחוץ לדלת ללא אישור כשאנחנו בבית מחכים למשלוח. אני גרה בבית קרקע והחתולים חגגו על הבשר ועוד דברים נוספים. יש לי סרטון מזעזע. הכל מופשר כי היה שעות בחוץ. במקרה יצאנו לגינה וראינו ארבעה חתולים נהנים. ושירות לקוחות גרוע. במשך שלושה ימים מחכה לתשובה. כל פעם שליח אחר שואל במה אפשר לעזור. תצפו לתביעה.
ביום שני 12-05 ערכתי קניות בויקטורי ירושלים בעלות 830 ש"ח. ביקשתי שישלחו את הקניות לביתי ברחוב משה שרת 14 א קומה 6. בשעה 17:30 התקשרתי לסניף 8 פעמים עד שענו, שאלתי לגבי המשלוח ואמרו לי שהמשלוח נשלח לכתובתי. המשלוח לא הגיע ,שוב התקשרתי פעמים רבות גם לסניף וגם למנהל הסניף אך לא היה מענה. נסעתי לסניף בשעה 21:30 ושאלתי היכן המשלוח ,לאחר בירור התברר כי השליח לקח את המשלוח לכניסה אחרת. קיבלתי את המשלוח בשעה 23:30, חלק מהמוצרים נאלצתי לזרוק. היום אחרי השארתי הודעה שהמנהל יחזור אלי וכמובן שלא חזר. לאחר יום ניגשתי לדבר עם מנהל הסניף וסיפרתי לו את מה שקרה ועוגמת הנפש שלי וכל מה שענה " בפעם הבאה שתקני לא תשלמי על המשלוח". רואה בחומרה את התנהלותו של מנהל הסניף ומבקשת טיפול מיידי.
היום ה14/07/2024 הגעתי לסניף סלאמה בדרך סלאמה 53 תל אביב, וקיבלתי שירות גרוע. ניגשתי לקחת כפיות חד פעמיות , ניגשתי לקופה כדי לשלם עם תן ביס, וכאשר נשארת לי ייתרה בכרטיס, ביקשתי ללכת להביא משהוא ובנתים להמשיך את התור. המוכרת החלה לצרוח עלי בחנות לנגד כל הנוכחים בחנות, וכאשר הסברתי לה כי אני לקויי ראיה ולא רואה טוב היא התנהגה אליי בזלזול. אני לא מוכן לקבל התנהגות פושעת כזו! זו לא התנהגות מקובלת בשנת 2024 למוכרת קראו חביבה
אחרי שחצי משלוח הגיע ספוג במרכך כביסה, התחיל רצף של טעויות בהתמודדות עם זה וזה הגיע לזה שהשליח שלהם התקשר אליי הביתה עצבני ודיבר בטון מאיים. מאותו הרגע - אין מנהל שיכול לדבר איתי או לטפל בזה ויש שליח שהתקשר אליי יודע איפה אני גרה. בקיצור, חוויה קצת מסוכנת בשביל משלוח סופרמרקט