רמי לוי שיווק השקמה הינה רשת מרכולים קמעונאית הפועלת במתווה ייחודי של רשת דיסקאונט,החברה פועלת במתווה ייחודי בו העלויות התפעוליות זולות לרוב בעשרות אחוזים מהמקובל בשוק.תפיסה עולם צרכנית מהפכנית היא שעומדת בבסיס הצלחת החברה. תפיסה זו רואה את רשת "רמי לוי שיווק השקמה" כחלק מן הקהילה הצרכנית, ומציבה את הקונה במרכז ומחויבת להיענות לצרכיו , להעניק לו סל מוצרים רחב ואיכותי , במחירים הנוחים ביותר.
הגעתי בשישי לקניות. הייתה חניה בשפע במתחם הסינמה סיטי.
הסניף עצמו גדול אבל מסודר היטב. קל להתמצא ויש אנשי צוות עוברים. המבחר גדול והמחירים זולים בהשוואה לרשתות אחרות, אם כי איכות הפירות והירקות הייתה בינונית.
הקופאיות עבדו יחסית מהר, כך שלא המתנתי
בסניף זה לא היינו צריכים להמתין בצור, זרם מהר. כשהגענו לסניף, באיזור הפירות והחרקות היו ריחות לא נעימים. סניף מרווח. עזרו לי בקופה הראשית והוחזר לי עודף בגלל טעות שלי
רמי לוי יחסית זול המלפפונים והעגבניות בדרך כלל הרבה יותר זולים מכל סופר-מרקט אחר
יש מבצעים ממש משלמים אולם יתר המוצרים בערך באותו מחיר כמו בסופרים אחרים
קניתי גם את המותג רמי לוי-אורז פרסי אולם האורז לא היה טעים
המחירים הם מה שמושכים אנשים לכאן. השירות של הסדרנים "על הפנים", איכות הירקות לא מהמשובחות אבל המחירים בדרך כלל טובים יותר מהאלטרנטיבות ולרוב האנשים זה מספיק. אנחנו נוהגים לחלק את הקנייה השבועית בינו לבין המתחרים.