הזמנת איש מקצוע?קיבלת 50₪ מתנה לרכישה באתר ZAPSTORE
חוות דעת של תומר
(5.0)
04/01/2017
מסעדה שקטה לא גדולה
מוסיקה נעימה ושקטה מרק מעולה בתוספת מאפים עם חמאה וזיתים במחיר סביר וטעים מאפים מעולים מבחר גדול במחיר סביר שגם ניתן לקחת במחיר מוזל יותר שירות טוב מחיר סביר מיקום חדש מקווה שיהיה להם הרבה הצלחה במקום החדש
קרא עוד
הסתר
חוות דעת של Ortal
(5.0)
02/12/2015
המסעדה המדהימה בעיר!
המסעדה מציעה אוכל ביתי ומיוחד ביותר, הפסטות נעשות במקום ומאפים טריים נאפים במקום מידי בוקר, הריח סוחף ומגרה מכל טוב. ישבנו שם לארוחת בוקר טעימה ומפנקת שהוגשה עם ממרח עגבניות וממרח חצילים שהוכן במקום. פשוט מעדן !אוירה שקטה ונעימה כיף שם כל פעם מחדש:)
קרא עוד
הסתר
חוות דעת של keren
(5.0)
22/04/2015
פשוט ומושלם!
אוכל ברמה גבוה מאוד!מסעדה קטנה ומקסימה עם אווירה ביתית.... המסעדה הכי טעימה שאכלתי בה! המנות מגיעות חמות, תמיד מפנקים! קינוח מושלם! מומלץ מומלץ מומלץ! אחזור שוב ושוב
קרא עוד
הסתר
חוות דעת של user41554
(4.8)
18/12/2011
פנינה בעיר!
חוויה נהדרת! שמחתי לגלות פנינה אמיתית וסיבה להגיע לאשקלון. אוכל נהדר, שירות ביתי ואווירה כייפית. מחכה לחזור!
קרא עוד
הסתר
חוות דעת של user29185
(4.5)
20/11/2011
האנשים שם מאד אדיבים והמקום ביתי..האוכל מצוין..ולכן כיף לך לבוא לשם .