Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
סושה - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות
Coupon

מגיע לך קופון - 10% הנחה
בהזמנת משלוח

תנאי שימוש - בסניף ראשל"צ בלבד בהצגת הקופון לא לשימוש בגרופון בית העסק רשאי להפסיק את המבצע בכל עת ט.ל.ח

Coupon

מגיע לך קופון - מרק / קינוח מתנה
בקנייה מעל 100 ש"ח

תנאי שימוש - ההטבה בסניף ראשל"צ בלבד בהצגת הקופון לא לשימוש בגרופון בית העסק יהיה רשאי להפסיק את המבצע בכל עת ט.ל.ח

סושה היא מסעדה אסייתית שמוכיחה שממש לא צריך לטוס לטוקיו כדי לטעום את מיטב המאכלים של המטבח היפני המשובח. במסעדה, הממוקמת בראשון לציון, תמצאו תפריט אותנטי, איכותי ועשיר בטעמים. תוכלו לאכול אצלנו רולים יצירתיים של סושי, דים סאם, מוקפצים ומאכלים אחרים מהמיטב על המטבח האסייתי. הסניף של סושה בראשון לציון ממוקם ממש על אחד הרחובות הנגישים ביותר בעיר, מה שמקל את המסע שלכם לעבר הארוחה המושלמת. היושבים בסניף נהנים מאווירה צעירה ואורבנית, שתורמת עוד יותר לחווייה. בנוסף לכך אנחנו מבצעים משלוחים לראשון לציון והסביבה הקרובה, עם זמן הגעה קצר.

עוד פרטים

מידע נוסף על סושה

אזורי שירות

ראשון לציון

תחומי העסק

מסעדות אסייאתיות

תחומי עיסוק נוספים

מסעדות

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9367993

טלפון נוסף 03-9698302

פקס 03-7168966

פקס נוסף 03-9494767

מפה

Navigate
מפת הגעה אל סושה
נווט

מציג 1-4 חוות דעת מתוך 4 חוות דעת על סושה

3
מחיר 4
אוכל 3
שירות 3
אוירה/משלוח 3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
אכזבה מסניף ראשון.
שלום לכולם הזמנו כמה רולים וסנדביץ. הרולים לא היו טעמים בכלל וחוץ מזה סנדביץ היה מלא שמן שאי אפשר היה לאכול אותו.כמו כן ביקשתי רוטב סויה נוסף ולא קיבלתי. המלצה שלי תמצאו מקום אחר!
סושי מאוד טעים
הזמנו משלוח, כתבנו המון רוטב סויה והביאו ללא רוטב. השמלוח לרוב קצת מתעקב, אבל בגדול הסושי מעולה! מגוון רחב מאוד ומחירים נוחים.
סושי טוב במחיר סביר
סושיה טובה, ניתן לעשות גם הזמנות דרך האינטרנט בממשק נוח וידידותי למשתמש, מחירים טובים ולא יקרים מידי. לפעמים לוקח להם הרבה זמן עם המשלוח, למרות שאנו יחסית לא רחוקים משם, וחבל.
סושי וחברים
הרולים היו טעימים המחיר סביר יצא לנו 23 ש"ח לרול ...חבל שהמגלגלים לא יפנים
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist