חברת דואר ישראל מספקת לאוכלוסיית ישראל את שירות הדואר האוניברסאלי ושירותי בנק הדואר תחת הסיסמה: מכל אחד, לכל אחד, בכל מקום, כל יום ובמחיר השווה לכל נפש. מדי יום יוצאים 1,650 דוורים מקצועיים לכל בתי האב ובתי העסק בישראל. החברה מתחייבת לספק שירות ברמה גבוהה ובסטנדרטים בינלאומיים. בנוסף, מתחייבת החברה להעניק לציבור הרחב שירותים פיננסיים מתקדמים וזמינים לכל תושבי המדינה, במחיר שווה לכל נפש באמצעות בנק הדואר.
לא יודעים לתפקד במסירת דברי דואר רגילים ו/או רשומים, לדעתי לא עברו כול הכשרה, נתקלתי ביותר מפעם אחת, בעובדת ועוזרת חדשה ששרתו את כול החנות ו/או קופה ו/או את "הדואר". חבילה שלי עברה אליהם מהדואר למסירה 3 פעמים (בינתיים ""רק" 20 יום מאז שהגיע לדואר ישראל בחיפה, ועדיין לא הגיע לידיי), 3 פעמים נגשתי אישית לשם, ופניי הושבו ריקם, הצוות בשופר-סל אקספרס, הודיע כנראה ב SMS לנייד הלא נכון (הנכון מופיע על החבילה ולכן קיבלתי הודעה מהדואר כשהגיע לחיפה) והאדם "המסכן" שהגיע וטען שהחבילה לא שלו, ובמקום שהם יבדקו למי מיועדת החבילה הם השיבו אותה לדואר וכן הלאה.....
למרות שהסניף אמור לתת שרותי דואר עד השעה 21.00 , ביום בו באתי לאסוף חבילה הסניף נסגר ב 20.30 ונאמר לי שזו שעת הסגירה. מנהל המשמרת "הסכים" באופן יוצא דופן לספק לי את החבילה.