Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare

שביעות רצון מהמחיר 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
בשר!
הגענו בשבת בצהריים 4 אנשים לארוחת צהרים במסעדת ברסרי 107 שברחוב יפה נוף בחיפה. דאגנו להזמין בקום מראש, אך זה היה מיותר, כי כשהגענו היינו הסועדים היחידים במסעדה. עובדה זאת הדאיגה אותנו קצת, אבל קבלנו יחס ושירות מצויינים. הסטייקים שהזמנו היו מצויינים, עשויים במידה הנכונה וטעימים מאוד.
סולידי ורומנטי
כרגע יצאתי מדייט מוצלח באיד המקומות המתאימים ביותר לדייט ! מקום שקט נוף מדהים נוף פנורמי מהפנט . אוירה של בר אנגלי או אירי .האוכל מגיע בהגשה יפה וגם מאוד טעים .מנות מכובדות וגם השרות לא רע בכלל ! האוירה במקום מנתקת אותך מהמציאות וגורמת לך להרגיש באמת טוב , מומלץ בחום רב !
אווירה של חול!
הגעתי עם חברה שלי אתמול (שבת) למקום בשעות הערב. אווירה רומנטית , ממש הרגיש כאילו אנחנו במסעדה בחו"ל. הנוף מטריף חושים , אוכל ברמה גבוהה ומחירים סבבה לגמרי , שירות אדיב . ממליץ בחום
מקום יפה, שירות אדיב- מנות מתומחרות קצת גבוה
נפלנו על יום שבו היתה רק מלצרית אחת ולכן השירות היה קצת איטי...סה"כ תפריט לא מגוון מדי יתאים בעיקר לאוכלי סי פוד. אנחנו פחות מצאנו אלטרנטיבות לאוכל כשר. האוכל היה טעים סה"כ, קצת יקר (מנה של ניוקי עם ערמונים- 89 שקל, סלמון עם אורז - 98 שקל). המיקום עצמו מקסים, האוירה במסעדה טובה
לצערי המקום לא מתקרב לבר יין שהיה במקום
זכרתי את המקום לטובה מהתקופה בה היה בר יין עד לא מזמן. לצערי כרגע מהמקום הנפלא הזה נשאר רק המיקום המצויין והנוף המדהים. הגענו בשישי בערב, אמרו לנו שנצטרך להמתין 10 דקות עד שיתפנה שולחן, לבסוף חיכינו חצי שעה, וגם אז הושיבו אותנו בשולחן שנמצא בחדר מבודד ואמרו שיותר מאוחר יהיה שולחן באזור המרכזי עם הנוף. המוסיקה בחדר המבודד היתה חזקה מאוד ולא ניתן היה לדבר, כיוון שהיינו לבדנו בחדר הזה ביקשנו שינמיכו, ואכן הנמיכו, אבל אחרי כרבע שעה הגבירו בחזרה, וכך קרה מספר פעמים. מבחינת יינות - יש מבחר סביר של יינות, אבל המחיר די יקר. 45-50 ש"ח לכוס יין, שאי אפשר להגיד עליה שממולאת בנדיבות, זה הרבה מאוד. הדבר הכי חלש במקום - האוכל. המחירים מטורפים, האיכות ירודה וכמות האוכל במנה קטנה מאוד מאוד. יש במקום סלט שעולה 89 ש"ח וזה מוגזם בטירוף לכל סוג של סלט אז ויתרנו. הזמנו סלט קיסר עם עוף, רק כי המחיר שלו היה סביר יחסית (59 שח). הגיעה מנה קטנה, מורכבת בעיקר מחסות, בלי לחם בצד כמו שנהוג, ביקשנו לשים את העגבניות בצד ולמרות זאת הן היו בתוך הסלט. הזמנו לשולחן גם מנת דג שנקראת רצועות בסה בניוקי, המנה הזו בניגוד ליתר דווקא היתה יחסית גדולה, אבל הדג תפל לחלוטין, ואחרי כמה ביסים אף אחד כבר לא רצה לאכול מהמנה הזו. עוד מנה שהזמנו היא ניוקי טבע, המנה עולה 89, מחיר די יקר, ובתמורה למחיר היקר הזה קיבלנו מנה סבירה בטעם אבל קטנטנה בגודלה. השירות היה סביר, האוכל הגיע בזמן וכל אחד קיבל מה שהזמין. אבל שאלנו בתחילת הערב אם יש הנחה לסטודנטים, נאמר לנו שיש 20% הנחה, ורק אחרי שהמנות כבר הגיעו והתחלנו לאכול ואין דרך חזרה, המלצרית הגיעה ואמרה לנו שבעצם היא טעתה וביום שישי בערב אין הנחה לסטודנטים.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist