טעון שיפור רב ,שרותים "תמיד מקולקלים או לא מוצאים את המפתח"נכה חייב לטפס לקומה עליונה על מנת להשתמש בשרותים ירקות ופרות איכות נמוכה,ערמות ענקיות של ירקות ופרות כך שאם לוקחים מספר פריטים צפויים למפולת ,הרבה מאוד טעויות בין המחיר המוצהר לבין המחיר בקופה , אף פעם לא לטובת הלקוח , לדוגמא חשבונית 00302005010780 המחיר המוצהר 19.90ש"ח חיוב בקופה 24.90 ש"ח במקרה ראיתי והחשבון תוקן
בקופות המהירות יש תור גדול בעיקר אם יש תקלה ,או אין התאמה ,קופות נכים מקבלות עגלות מלאות מוצרים ללא כרטיס נכה ,לדעתי יש להוסיף לפחות עוד קופת נכים אחת ,יש לבקש מהעומדים בתור בקופת הנכים להציג כרטיס נכה. מיגוון מוצרים קטן יחסית לסופרמרקטים אחרים . ואלו רק חלק מהליקויים