Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
שאטו דה רואה - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א', ג', ד'
ימים ה', שבת
יום ו'
17:00 - 22:00
12:30 - 22:00
12:30 - 23:00
שעות פעילות הבר - עד אחרון האורחים רביעי - ראשון: 19:00-1:00
צפה בשעות הפעילות

ברוכים הבאים לשָׁאטוֹ דֹה רוּאָה; המסעדה, הבר, המרתף, וחדרי הבוטיק בכפר מעיליא שבגליל!

המקום, מחבר בין מיטב האוכל האיטלקי, הקסם הכפרי, והכנסת אורחים לבבית. תוך בניין היסטורי המחובר למבצר צלבני מהמאה ה- 12 לספירה, אשר נבנה על ידי המלך בולדווין השלישי על מנת לשרת כמצודה עם מבט אסטרטגי להר מירון.

שָׁאטוֹ דֹה רוּאָה הוא מפעל חייהם של סלמה עסאף ובעלה לביב עסאף ז"ל ולחלום שסוף סוף התגשם. המבנה, אשר שוקם במהלך כשני עשורים על ידי בני הזוג, נהג לשמש לצרכי מגורים, וחדר אחד אף שרת את ה"מוכתאר" של הכפר. היום הבניין, הממוקם ליד הכנסייה בגרעין הישן של הכפר, מורכב ממספר חללים פנימיים וחצרות פנימיות ומשקיף לנוף המשכר של הרי מירון והחרמון.

הדגש של הביקור הוא הגסטרונומיה; חווית טעמים אוטנטית מהמטבח האיטלקי המסורתי עם נגיעות אישיות של השף אליאן ליוס (30 שנות ניסיון באיטליה) והצוות שלו, באווירה היסטורית ייחודית. בזמן הסעודה, האורחים יכולים לצפות בשאירים של מפעל היין הפרנקי (הצלבני) הגדול ביותר שנתגלה עד עכשיו במזרח הלטיני ובבאר הרומית שנתגלתה, כל זאת דרך פתחי זכוכית שיועדו לכך ברצפת העץ של מסעדת שָׁאטוֹ דֹה רוּאָה.
המבקרים בשָׁאטוֹ דֹה רוּאָה יכולים גם ליהנות מבר אבירים בעל אווירה אינטימית וחמה, בו לקוחות יכולים ליהנות ממבחר גדול של אלכוהול משובח, קוקטילים, ויינות שמתלויים למנות מפתות, ומוזיקה ייחודית.

לצד ההצעות הקולינריות ולבר, בשָׁאטוֹ דֹה רוּאָה מציעים לינת בוטיק. חדרי הבוטיק מרוהטים לפי סטנדרט גבוהה, תוך שמירה על נגיעות קלאסיות ואוטנטיות.

אם אתם מחפשים מקום לארוחה ייחודית, ללינה רומנטית, או פשוט לתפוס מושב בבר, אנחנו נשמח לראות אתכם בשָׁאטוֹ דֹה רוּאָה- אחד האתרים הייחודיים שקיימים בגליל העליון.

עוד פרטים

מידע נוסף על שאטו דה רואה

אזורי שירות

מעיליא

תחומי העסק

מסעדות

סוג המסעדה

מסעדות איטלקיות

תחומי עיסוק נוספים

מסעדות איטלקיות

סגנון המסעדה

בר מסעדה

מאפיינים נוספים

לינה ואוכל

מתאים לאירוח קבוצות

סוגי מטבחים ומאכלים

פיצה

בשרים

דגים

איטלקי

מסעדה טבעונית

עוד פרטים

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9373079

טלפון נוסף 04-8850088

מפה

Navigate
מפת הגעה אל שאטו דה רואה
נווט

וידאו ותמונות של שאטו דה רואה

מציג 0 חוות דעת חוות דעת על שאטו דה רואה

רוצה לשתף בחוויה שלך מהעסק?
כתוב חוות דעת
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist