Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
קאסה דל-פפה תל אביב - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום שבת
16:00 - 1:00
שעה אחרי צאת שבת - 1:00
צפה בשעות הפעילות

פיצה קאסה דל הפפה בהנהלתו של מאיר וגילה, קיימת מזה כ 15 שנה ומבצעת משלוחים לכל אזור תל אביב רבתי, של פיצה טעימה וכשרה, אנו מאמינים שהטעם בסופו של דבר הוא זה שמדבר, תתקשרו ואנחנו בדרך אליכם.

מידע נוסף על קאסה דל-פפה תל אביב

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

פיצריות

תחומי עיסוק נוספים

מסעדות איטלקיות

מזון מהיר

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9372368

טלפון נוסף 03-7393111

פקס 03-7399696

מפה

Navigate
מפת הגעה אל קאסה דל-פפה תל אביב
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 24 חוות דעת על קאסה דל-פפה תל אביב

4.5
ציון כללי 4.5
מחיר 4.5
זמינות 5
שביעות רצון 5
שירות 5
איכות 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
פיצה טעימה ביותר!
המחירים מעט יקרים אבל שווים את האיכות. בנוסף לפיצה יש מגוון עשיר של מאכלים שניתן להזמין. אני רוכש משם כבר המון שנים, כי פשוט טעים שם! מדובר בעסק ותיק ומוצלח מאוד וזאת בזכות המוצרים האיכותיים כאמור. אפשר להזמין גם בשעות מאוחרות יחסית. השירות קצת עמוס לפעמים וחסר סבלנות. המקום עצמו סביר ונחמד ליציאה קלילה מהבית.
יאמי !
אין יותר מידי מה להגיד חוץ מזה שלא פעם ולא פעמיים הזמנתי את הפיצה שלהם ונהניתי מכל ביס, הפיצה נותנת טעם של עוד....תענוג! לגבי השירות, הם אנשים נעימים ואני חייבת לציין שבשבוע הסערה שהיה, הזמנו אותם לבית, עם הפסקת חשמל הם הגיעו אלינו הכי מהר שיכלו ועם פיצה חמה (למרות מזג האוויר הקר).
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

04/02/2013

חן חן לך יקירה!אנחנו תמיד כאן לתת את השירות הטוב ביותר בזמן הקצר ביותר :))
שירות מהיר פיצה מעולה
שירות מהיר הפיצה הגיעה בינונית וטעימה
פיצה טעימה אך יקרה
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist