Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
אווזי חיפה - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על אווזי חיפה

אזורי שירות

חיפה

תחומי העסק

מסעדות

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-8093054

טלפון נוסף 053-9443857

טלפון נוסף 04-8406002

פקס 04-8406003

מפה

Navigate
מפת הגעה אל אווזי חיפה
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על אווזי חיפה

4.1
מחיר 4.3
אוכל 4
שירות 3.8
אוירה/משלוח 4.3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
באתי עם ידיד בשעה יחסית מאוחרת
קיבלנו שירות מקסים ממלצרית מאד נחמדה ואדיבה,המחיר היה סביר והסלטים היו לא משהו אך בכללי היה בסדר.החומוס וסלט כרוב היו בטעם של סלטים קנויים וחבל.אתה מצפה לאכול סלט שעשוי במקום,טרי ואותנטי.
אוכל טעים אך שונה מסניפים אחרים
הגענו בשבת בצהריים והזמנו ארוחה של שיפוד אחד לאדם+סלטים (ארוחה שלא הופיעה בתפריט המקום- ידענו על כך מסניפים אחרים של הרשת). האוכל עצמו טעים מאוד ומוגש בשפע אם כי המגוון של הסלטים היה פחות טוב מבסניפים אחרים. למשל סלט ירקות לא קיבלנו ואחר כך נאמר כי "את זה צריך להזמין".
פשוט טעים.
הגעתי למקום וישר נכנסתי לאווירה, שקטה רגועה וכיפית. המלצרים משרתים אותך על הדרך הטובה ביותר - שירות מצויין. ניתן להזמין ארוחה לפי סכום מסויים ולאכול כפי יכולתך- הזמנתי את זה , האוכל היה מוכן מהר מאוד והיה מאוד טעים ומשביע. לסיכום .. מקום איכותי , טעים מאוד!
ארוחה מהסרטים
ממליץ בחום,גם שהמסעדה מלאה היה שירות מעולה,ארוחה עיסקית שווה ואוכל טעים מאוד מצורפת קבלה מהיום
ארוחת שישי במבצע
מחיר מבצע לזוג פורסם בעיתונות המקומית. 99 ש''ח. הופתענו מאד מכמות ורמת האוכל. המלצרית ניגשה אלינו פעם אחת, קיבלה את ההזמנה לא באדיבות יתרה ומאז לא ראינו אותה, גם כאשר ניסינו לשלם, ופשוט שילמנו בקופה. השארנו כמובן טיפ ראוי אבל זה היה על טיב האוכל.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist