Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
מדנס פיצה - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום שבת
10:00 - 23:59
שעה אחרי צאת שבת - 23:59
צפה בשעות הפעילות

פיצה מדנס, הפיצה הכי משוגעת בעיר, שירות מהיר ואדיב, תנסו ותשתגעו...

מידע נוסף על מדנס פיצה

אזורי שירות

גבעתיים

תחומי העסק

פיצריות

תחומי עיסוק נוספים

מסעדות איטלקיות

מזון מהיר

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-8093414

טלפון נוסף 03-7525080

פקס 03-7522270

מפה

Navigate
מפת הגעה אל מדנס פיצה
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 8 חוות דעת על מדנס פיצה

4
ציון כללי 1
מחיר 4
זמינות 5
שביעות רצון 4.5
שירות 4.5
איכות 4.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
עישון במטבח
אתמול יצאנו להזמין מגש פיצה ובחרנו במדנס. בזמן ההמתנה ראינו שהבחור שמכין את הפיצות מעשן בטבעיות במטבח ממש מעל הבצק. ביטלנו.
פניתי לצורך הזמנת פיצה, השירות היה די מהיר ומצויין, אדיב, והמחיר יחסית זול, ביחס לפצריות מתחרות, בחנתי מקומות אחרים ומכיוון שהפיצה טעימה ואני אוהב אותה, בחרתי בהם ואני לקוח קבוע .
פניתי להזמין פיצה אני מכירה אותו הרבה שנים שנים, הפיצה הייתה טעימה וקיבלתי אותה תוך רבע שעה, השירות בסדר גמור מחיר סביר פניתי אליו מהכרות אישית .
פניתי לקנות פיצה. השירות היה מאוד אדיב וקיבלתי את הפיצה בזמן. המחיר היה בהתאם לציפיותיי. המוצר עצמו היה טעים מאוד. בחנתי מקומות אחרים, אבל בגלל שהיו אמינים, הגיעו מהר וגם הפיצה הכי טעימה שיש. חשוב לציין שהם גם נדיבים לגבי תוספות ובמשך שלוש שנים שומרים על אותה איכות.
פניתי לקנות פיצה. השירות היה בסדר גמור ,היחס בסדר גמור ,זמן הגעת הפיצה מהיר יחסית, המחיר לא זול
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist