מסתבר שכשמתקינים מחמם מים שהיחידת חימום בחוץ, לא מסדרים את החוטים. כלומר אתם יכולים להשאיר אותם ככה שימנעו מהתריס להסגר, מה שהם טוענים שכולם עושים, או להביא "מישהו אחר" שיסדר לכם, חשמלאי או שיפוצניק, זה בכל מקרה לא מעניין את סופרגז. לא נאמר בעת המכירה, מתגלה בהתקנה.
כאשר משלמים עם כרטיס אשראי אף פעם לא מקבלים קבלה, מופיע מס. אישור תשלום לכמה שניות וכלום, עד לחשבון הבא אין אישור ואין אפשרות לקבל אישור על התשלום, צריך לצלצל לקבל אישור אבל בקושי עונים ומנתקים
התקשרתי להזמין טכנאי מסופרגז הרצליה (למיר הפצת גז) שבוע שעבר כדי לבדוק דליפת גז, הטכנאי מצא שיש דליפה בתנור ונעל לי את הגז עד שאזמין טכנאי תנור - תיאמתי את שני הטכנאים בשישי כדי שנוכל לאכול בשבת. עד שעה 13:00 סופרגז אמרו שהטכנאי יפתח לי בחזרה את הגז. בעשרה לאחת מתקשר ושואל מה קורה הגברת שעובדת במקום לענות לי פשוט מניחה את הטלפון בצד ואני שומע את כל השיחות שלהם במשרד, צועק "הלו הלו" ושומע אותם בכונה לא מרימים את הטלפון, השעה אחת הגיעה וניתקו לי את הטלפון בפנים ולא חזרו אליי עד עכשיו וגם לא עונים בטלפון ביום ראשון.- ביקשתי ממישהו אחר להתקשר ומיד ענו לו והאשימו אותי בזה שהם דפקו אצלי בדלת ולא היה אף אחד, מיותר לציין שלא היה ולא קרה. , יש להם שלוש טלפונים שלנו. עד רגע זה לא חזרו אליי. ניתקו לי טלפונים בפנים כי נשמע שהיה להם לחץ וצעקות במוקד (שמעתי את זה בייבוש שנתנה לי הפקידה עשר דקות). מן הראוי התנצלות על השירות המחפיר.
היה אצלי טכנאי ל3 דקות בדיוק הסתכל על הבלון הרים אותו אמר שהוא ריק חייב אותי ב116 ש"ח!!! והלך באמת תודה רבה שהתקשרתי למוקד שירות לקבל תשובה חיכיתי 10 דק' על הקו לשמוע שמנהל יחזור אליי בשש .. כמובן שהוא לא חזר