שקיות או לא להיות: המדריך לפרסום באמצעות סוגי שקיות

לא לכל אחד יש כסף לפרסם את העסק שלו בקמפיין טלוויזיוני עם סלבריטאי לוהט. לא נורא, שיטת השקיות תעשה את העבודה יפה מאוד. מה זו שיטת השקיות? או, תקראו.
כניסה לרשימת ספקים ובעלי מקצוע בסיווג שקיות פלסטיק

יש כיום המון דרכים לפרסם את העסק שלך, אפילו אם אתה בעל עסק קטן, שלא יכול להרשות לעצמו לחלום על קמפיין טלוויזיוני עם סלב אופנתי. יש כל כך הרבה דרכים יצירתיות, שגם יביאו אתכם לקהל הרחב וגם לא יחסלו לכם את כל התקציב של העסק. למשל, שיטת שקית הניילון.

אפשר להבין למה אתם אולי מרימים גבה, אבל ייצור שקיות ניילון עם שם העסק, הלוגו שלו ומסר שיווקי נכון, הוא שיטה מוכחת ביותר. בכל פעם שמישהו קונה אצלכם משהו, הוא מקבל שקית ניילון. אם זו שקית טובה וחזקה, סביר להניח שהוא ישמור אותה וישתמש בה בהמשך, אפילו באופן בלתי מודע. תחשבו על מספר האנשים שיראו את שקית הניילון שלכם ברחוב הומה, בקניון או בכל אירוע רב משתתפים. וכל זה יקרה מבלי שתשימו לב בכלל.  

בכל יום אנשים משתמשים בשקיות. הם סוחבים את הקניות מהסופרמרקט, לוקחים אוכל לעבודה, מביאים בגדים לחדר כושר ואפילו זורקים זבל בתוך שקיות. הרי ממילא בתור עסק תצטרכו לספק ללקוחות שקיות ניילון, אז למה שהן יהיו סתם שקיות גנריות? תשקיעו עוד קצת כסף, ממש קצת, ותקבלו שקיות ממותגות ומעוצבות. כמה שזה פשוט, כך זה גם יעיל.

 

הפיתרון המעוצב: שקיות הדליה

יש כיום מספר סוגי שקיות שיעשו עבורכם את העבודה. למשל, שקית הדליה המעוצבת. זו שקית המורכבת משני חלקים בצורת מלבן, שמחוברים בקצוות שלהם, אבל החלק העליון נותר פתוח כדי שאפשר יהיה להכניס אליו את המוצר. בחלק העליון גזורה צורה אליפטית המזכירה בננה או חצי ירח, והיא שיוצרת את ידית האחיזה. העיצוב הזה שומר את צורת השקית ואת האסתטיות שלה.

השקית עצמה חזקה באופן מיוחד, כיוון שהיא עשויה מניילון פלסטי, וסביר להניח שלא תתפרק בדרך מהחנות הביתה. עוד יתרון של שקיות דליה הוא שניתן לייצר אותן בכל צבע, לשלב כיתובים ולוגואים, ואפילו להוסיף תמונה אם רוצים.

 

הפיתרון הקלאסי: שקיות הגופיה


'שקיות גופיה' קיבלו את שמן בגלל שהן דומות ל...גופיה! אלה שקיות ניילון דקות, שאפשר להדפיס עליהן את הלוגו וכל כיתוב אחר, והיתרון הגדול שלהן הוא במחיר - הן נחשבות לזולות ביותר. הן לא מעוצבות כמו שקיות דליה, אבל עושות את העבודה בלא פחות יעילות.

ובכל זאת, גם שקיות גופיה וגם שקיות דליה לא מתאימות לכל עסק. הרי עם כל הכבוד לשיווק, השקיות צריכות להיות פונקציונליות, וקודם כל להתאים למוצרים שהעסק מוכר. אם העסק שלכם מוכר מוצרים כבדים וגדולים, שקיות דליה וגופיה לא יהיו פרקטיות. מה שאתם צריכים זה שקיות דאפי.

 

הפיתרון הכבד: שקיות דאפי

מדובר בשקיות שעשויות מניילון פלסטי חזק, ויש להן צורה מרובעת ושלושה צדדים מחוברים. איך זה עובד? בצד העליון מכניסים את המוצר. אחר כך, בעזרת שתי ידיות הדבוקות או מולחמות לפתח, מחזיקים את השקית. זה מאוד נוח ולרגע לא צריך לחשוש שהידיות ייקרעו.

שקיות דאפי אמנם יקרות יותר, אבל נוחות לנשיאה, ויש להן תוחלת חיים גדולה יותר, כך שיותר אנשים נוהגים להשתמש בהן. כמו כן, ביחס לשקיות האחרות הן נחשבות ידידותיות לסביבה. ניתן ורצוי להשתמש בהן שוב ושוב ובכך לצמצם את הכמות הכללית של ייצור וזריקת שקיות.
כך או אחרת, לכל השקיות הללו יש מטרה אחת, וכולן בדרך כלל משיגות אותה: חשיפה ופרסום במחיר זול ובשיטה מוכחת. אז אם עוד לא התחלתם לפרסם את העסק שלכם כי אתם בטוחים שזה יקר לכם מדי, לכו על השקיות. לא תאמינו איך זה עובד.

>> רשימה ממוקדת של מפעלים וחברות המתמחים בייצור שקיות ניילון ופלסטיק תוכלו למצוא באמצעות שימוש במערכת סינונים מתוחכמת.

בהצלחה.

 
חזרה לרשימת המאמרים בנושא שקיות פלסטיק
האם המאמר עזר לך?