תכנון עמדות עבודה

בחירה של רהיטי משרד היא בחירה מורכבת, משום שעליה להביא בחשבון מספר גדול של גורמים. על רהיטי המשרד שאתם בוחרים להיות נוחים, שימושיים, אסתטיים ונעימים עבור העובדים ועבור הלקוחות, מעוצבים בהתאם לרוח המשרד ולמסר שהמשרד רוצה להעביר, ועוד ועוד. השאלה שעליה נענה במאמר זה היא: כיצד בוחרים רהיטי משרד עבור עמדות עבודה מוצלחות.
כניסה לרשימת ספקים ובעלי מקצוע בסיווג ריהוט משרדי

תכנון עמדות עבודה ובחירת רהיטי משרד מתאימים

בחירה של רהיטי משרד היא בחירה מורכבת, משום שעליה להביא בחשבון מספר גדול של גורמים. על רהיטי המשרד שאתם בוחרים להיות נוחים, שימושיים, אסתטיים ונעימים עבור העובדים ועבור הלקוחות, מעוצבים בהתאם לרוח המשרד ולמסר שהמשרד רוצה להעביר, ועוד ועוד. השאלה שעליה נענה במאמר זה היא: כיצד בוחרים ריהוט משרדי עבור עמדות עבודה מוצלחות.

 

שילוב פרקטיקה עם יופי

כאשר אתם מתכננים עמדות עבודה, עליכם לבצע תכנון מקדים ולחשוב על כל המטרות שהן אמורות למלא. קודם כל ולפני הכל רהיטי משרד המיועדים עבור עמדות עבודה אמורים לשמש את העובדים, כלומר להיות פרקטיים ונוחים לשימוש, ולאפשר את מימוש כלל הצרכים של העובדים בדרגים השונים. הרהיטים צריכים להיות קלים לניקוי ולהזזה, וכן מותאמים מבחינה ארגונומית לצרכים האורתופדיים והבריאותיים של העובדים. כך יוכלו העובדים להתמקד בעבודה ולמלא אותה באופן הטוב ביותר, תוך שהם מחסירים מעט ימי עבודה ונהנים מסביבת עבודה איכותית המותאמת להם.

לאחר התאמת הריהוט לעובדים, רצוי לחשוב גם על קהל הלקוחות, הספקים, הקולגות ושאר המבקרים המגיעים אל המשרד ומשתמשים בכל רהיטי משרד הקיימים בו. בין אם הם ממתינים בחדר ההמתנה, מבלים בפינת הקפה, מתדיינים בחדרי הישיבות או בדלתיים סגורות בחדרי המנהלים, חשוב שיעמדו לרשותם רהיטי משרד איכותיים, שהושקעה בהם מחשבה נכונה באשר לצרכים שהם אמורים למלא.

 

מטרות שונות עבור רהיטים שונים

בניגוד לתמונות, פסלים או עציצי נוי, רהיטי משרד חייבים להיות מעוצבים ושימושיים גם יחד. בבחירת רהיטי משרד לעמדות עבודה, חשוב להבין מה המטרה של כל עמדת עבודה מה המאפיינים שלה, ובעיקר על אילו צרכים היא נדרשת לענות.

רהיטי משרד של עמדת קבלה מיועדים למטרות שונות מן המטרות שאליהן מיועדים רהיטי משרד של חדרי ישיבות או משרדי מנהלים. חשוב מאוד לבחור רהיטי משרד, שיספקו סביבת עבודה נוחה, על מנת להגדיל את התפוקה של העובדים, ולאפשר להם לבצע את המשימות שלהם בנוחות מירבית. כאשר אתם בוחרים רהיטי משרד עבור עמדות שונות, נסו לשמור על קו רעיוני וסגנוני תואם, גם אם כל חלל יקבל רהיטי משרד שונים לחלוטין. סגנון אחיד משרת טוב יותר את מטרות המשרד, בהעברת המסרים.

דעו כי יש הבדל בין רהיטי משרד המשמשים כסמל סטאטוס ותומכים במיתוג העסק שלכם, ובין רהיטי משרד פשוטים, שאינם יוצרי אווירה. בעזרת בחירה נכונה של רהיטי משרד, תוכלו ליצור:

  • תנאים פיזיים נוחים עבור כלל העובדים והמבקרים
  • פתרונות אחסון איכותיים שישמשו את העובדים בצורה שוטפת ולאורך זמן ביעילות.
  • עיצוב החלל בצורה שתייצר את האווירה הרצויה לכם, וגם תספק לכם את השקט הנפשי, הכרוך בידיעה כי כעת אתם יכולים להתפנות לעבודה.
 
חזרה לרשימת המאמרים בנושא ריהוט משרדי
האם המאמר עזר לך?