5 טעויות נפוצות בבחירת תמונות סטוק

תמונות סטוק או מאגר הפכו לחלק אינטגרלי מניהול אתרי אינטרנט וקידום מטרות שיווקית. חושבים שאתם יודעים איך להשתמש בהן בתבונה? הנה כמה דוגמאות איך לא לעשות את זה
כניסה לרשימת ספקים ובעלי מקצוע בסיווג צלמים וסטודיו לצילום

אנחנו מכירים אותם היטב: הם מביטים עלינו בעיניים מתייפייפות ובחיוך נוצץ של דולר וחצי מהמון פרסומות, מודעות, באנרים ופלאיירים. דוגמני אתרי תמונות הסטוק. הדוגמנים ששום אתר אינטרנט שיווקי לא יכול בלעדיהם. משתמשים בתמונות סטוק? היזהרו מלהשתמש בחבר'ה האלה, שהם - 

 

1. יותר מדי יפים

זוג יפה

אולי בארץ הסטוק הזוג הממוצע נראה ככה כשהוא מגיע לים, וגם זה אחרי הרבה פוטושופ. בפועל אנשים בחוף נראים הרבה יותר, איך נאמר, מאותגרי מראה וסטייל, ואף מילה על מדוזות, מטקות וההוא עם הבגד ים האדום לזוז שמאלה.

 

2. יותר מדי שמחים

אנשים שמחים

ככה לא נראים אנשים שחזרו בתחבורה ציבורית הביתה משהות בת יומיים בתור של דואר ישראל. אגב, כמה כדורי וולטרן הוא לקח אחרי שהיא ירדה לו מהגב?

 

3. יותר מדי מחלטרים

מוקדנית שירות

תנו כבוד. הגברת הזו עובדת יותר קשה מכולכם. ממש ברגע זה היא עובדת בכ-12,415 בתי עסק בישראל כמוקדנית שירות וירטואלית ומשיבה תשובות אידיוטיות לשאלות דביליות.

 

יותר מדי פוליטקלי קורקט

סטודנטים יושבים במדרגות

סינית? צ'ק. שחום עור? צ'ק. שאטנית? צ'ק. רגע, איפה הבלונדינית?! כנראה מחלטרת בתמונה של "יפים מדי" או "שמחים מדי".

 

יותר מדי מהונדסים

בחור מסתכל בשעון

וואו, איזה צלם תותח. איך הוא תפס אותו בדיוק ברגע שהוא לגמרי במקרה ישב במסעדה בגוון לבן שובב, הציץ מעדנות בשעונו היוקרתי כשידו השנייה אוחזת בעדינות כוס יין אדום? זה מה שנקרא לתפוס את הרגע.

 

לסיכום

תמונות סטוק הן פתרון חלקי ולעתים הכרחי לניהול תוכן באתרי אינטרנט ודפי פייסבוק הרוצים לקדם מטרות שיווקיות, אולם צריכים לדעת איך להשתמש בהן נכון ולא ליפול למלכודות.


וזכרו: תמיד אפשר להזמין שירותי צילום לבית העסק שלכם. אולי תהיו קצת פחות יפים, קצת פחות מאושרים וקצת פחות מהונדסים, אבל תהיו הרבה יותר אותנטיים, וזה מה שהקהל שלכם מחפש.
 
 
חזרה לרשימת המאמרים בנושא צלמים וסטודיו לצילום
האם המאמר עזר לך?