הזמנת איש מקצוע?קיבלת 50₪ מתנה לרכישה באתר ZAPSTORE
חוות דעת של לדה
(1.0)
23/02/2021
מחיר יקר מאוד על מוצר גרוע
הנגר מיסגר עבורי פאזל, וגבה עבורו 450 שקל. הבנתי שהמחיר הזה מאוד יקר עבור מיסגור, ומעבר לכך גם המסגרת עקומה ורואים בבירור שהנגר הדביק בצורה חובבנית ארבע קורות עץ, וגם הזכוכית שהוא השתמש בה עכורה לגמרי. ביקשתי זכוכית מט שקופה לגמרי שלא מחזירה אור, והוא לא הבין כנראה . אני לא יכולה לתלות את הפאזל ככה. כשפניתי אליו בבקשה שיחליף את הזכוכית הוא שלח אותי לבד לחפש לו את הזכוכית המתאימה, או הציע לי להוסיף לו עוד 50 שקלים כדי שילך לקנות זכוכית אחרת, וקרא לי חצופה ואמר שהוא לא משרת שלי. לא חוזרת לשם בחיים. הייתי מצרפת את החשבונית אבל לא קיבלתי ממנו חשבונית.