מציג 6-9 חוות דעת מתוך 9 חוות דעת על סימונס ישראל- חנות המפעל
1.9
דירוג כללי

yitzbitz
09/09/2019
5
אחלה שבעולם!
שירות טוב, מקצועי ומהיר. מחיר טוב. הגיע בזמן בלי בעיות!
אוריה ודרורי
12/09/2018
1
אכזבה קשה
חבל לי שלא קראתי את הביקורת קודם לכן - הייתי נמנעת מקנייה וכך אני ממליצה לכולם.
הגענו לחנות עם הבטחה שאנחנו קונים בחנות עם שם, שלכל בעיה וכל פניה יש מענה, בפועל מרגע ששילמנו את התשלום (היקר ממילא) אין קול ואין עונה.
הובטח לנו שהמזרן יגיע תוך 14 ימי עסקים, ואף פחות, בפועל המזרן הגיע לאחר למעלה משלושה שבועות, ניסיונות לשוחח איתם עלו בתוהו. והלוואי והסאגה הייתה נגמרת בכך, כשהגיע המשלוח, הבסיס למזרן לא היה מותאם לגודל המזרן, לנסות לדבר עם שירות לקוחות? לדבר עם איש המכירות שראה בנו זוג צעיר, ככסף קל ותו לא? הצחקתם אותי, חוסר אכפתיות משווע ומפח נפש גדול!

יערה
22/08/2018
1
שרות מתחת לכל ביקורת
סאגה בלתי נגמרת שהחלה באספקה שגויה והמשכה בתאומים וביטולים לשרות, והגעה ללא חלקחם מתאימים.. למחיר שהוא גם ככה לא זול, יש להוסיף כארבעה ימי חופש. חבל רק שלא קראתי את חוות הדעת שפורסמה פה לפניי.
ולא רק זאת - השקענו במיטה מתכווננת אבל פחות מחודש עבר והיא חורקת כל כך שאי אפשר לשנות תנוחה מבלי להעיר את בן/בת הזוג.
irit
01/01/2018
1
שרות פשוט נורא !!
3 שבועות המתנתי לשרות לקוחות ללא מענה ואני עדיין ללא מענה, פקידת הקבלה פשוט צחקה לי בפרצוף ונתנה לי להמתין עוד 20 דקות על הקו, באמת שמעולם לא נתקלתי בשרות מחפיר כזה- 2
- 1
22/08/2018