Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_Up_partArrow_RightArrow_upArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsמיוןכתובאייקוןMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorIcon star full gray colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consultExpand/Collapse Section דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom FacebookTwitterWhatsappMail

ביקורת על שילב

חוות דעת גולשים

שירות
(4.8) (1)
זמינות
(4.5) (3)
איכות
(4.3) (1)
שביעות רצון
(4.0) (3)
ציון כללי
(3.0) (1)
שירות
(3.0) (1)
מחיר
(3.0) (2)
שביעות רצון מהמחיר
(3.0) (1)
מיון לפי:
(1.0)
20/11/2024
קניתי עגלה, במהלך השימוש בה התגלו לא מעט בעיות שמדי פעם מתרחשות- גלגלים נתקעים, קושי בפתיחה ורצועות שמתפרקות במגע קל. מנהלת הסניף התייחסה בזלזול, בדקה את העגלה שבאותו רגע נראתה תקינה. מה לעשות, הבעיות צצות בשימוש שוטף ולא בבדיקה של דקה בסניף. הייתי צריכה לגרור את העגלה עם הפעוט שלי בגשם. הוצע או לקחת אותה למעבדה ולהשאר ללא עגלה, או "להחליף" את העגלה תוך הפסד של 40% מהשווי כי תנוקה ותמכר שוב כעודפים. כל הסכומים שבזבזתי בחנות מאז שהתינוק נולד והפתרון שלהם למוצר תקול/ גרוע הוא שאבזבז עוד כסף בחנות. לכל הפחות יכלו להציע פיצוי על עוגמת הנפש והטרטור. על שימור לקוחות שמעתם? לא תודה, אותי כלקוחה איבדתם.
קרא עוד
הסתר
Dalit - תמונה
  • 2
  • 1
לעסק הקודם
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
לעסק הבא
Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist