Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_Up_partArrow_RightArrow_upArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsמיוןכתובאייקוןMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorIcon star full gray colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consultExpand/Collapse Section דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom FacebookTwitterWhatsappMail
logo

ביקורת על סוויס סיסטם Swiss System

חוות דעת גולשים

שביעות רצון מהמחיר
(5.0)
ציון כללי
(4.6)
שירות
(4.6)
זמינות
(4.6)
איכות
(4.5)
מחיר
(1.0)
שביעות רצון
(1.0)
שירות
(1.0)
מיון לפי:
(2.0)
14/01/2025
המזרון היה מצויין בהתחחה ואחרי שנתיים התחלתי לשקוע במזרן ברמה כזו שכל בוקר אני קמה עם כאבי גב. מכיוון ויש אחריות הזמנתי טכנאי( עולה 250₪) שהעיף מבט ואמר שאין שום בעיה במזרן, ככה זה, אני צריכה לסובב אותו כל חודשים )פתרון לא רלוונטי מכיוון ואז אני ישנה בצד של בעלי שהוא גדול והשקע אצלו עוד יותר גדול). הטכנאי היה נחמד והתקשר למנהל השרות במפעל שלא נתן שום פתרון והשאירו אותי עם מזרון יקר שאני כבר לא יכולה לישון עליו
קרא עוד
הסתר
nettopaz - תמונה
  • 2
  • 1
לעסק הקודם
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
לעסק הבא
Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist