תודה לך!
חוות הדעת שלך התקבלה ונמצאת כעת בבדיקה על-ידי צוות דפי זהב.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
אני מאשר/ת קבלת דיוור ומידע פרסומי מקבוצת .zap האישור נדרש לקבלת ההטבה, אינו חובה וניתן לביטול בכל עת.
ביקורת על ויזה כרטיסי אשראי לישראל בע"מ
חוות דעת גולשים
מחיר
(2.6) (9) מקצועיות
(2.2) (9) זמינות
(2.1) (9) שירות
(2.0) (12) כתוב חוות דעת
הזמנת איש מקצוע?קיבלת 50₪ מתנה לרכישה באתר ZAPSTORE
חוות דעת של Guy
(5.0)
18/04/2018
אובדן כרטיס
איבדתי את כרטיס האשראי שלי , התקשרתי לחברה וענתה לי נציגה מאוד מאוד נחמדה , היא עזרה לי בכל התהליך של בחירת כרטיס מחדש , מתאים לי מבחינה פיננסית , תוך כדי השיחה הציעה לי כל
מיני הטבות שממש עזרו לי , הכרטיס הגיע תוך כמה ימים עד לביתי , גם השליח של החברה היה ידידותי , ונתתי לו טיפ 20 שקל.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של yoel
חוות הדעת אומתה ע”י קבלה
(1.0)
12/12/2016
אכזבה מויזה כאל
הצטרפתי לויזה כאל בסניף של יינות ביתן, הבטיחו לי חצי שנה ללא דמי כרטיס בתנאי של קניה אחת בחודש.
בחודש השני שמתי לב שחייבו אותי בדמי כרטיס 15 ש"ח. פניתי אליהם ולאחר המתנה ארוכה מאוד אמרו שיבטלו לי. עבר חודש ולא ראיתי שום זיכוי. פניתי אליהם שוב והנציגה אמרה שהיא תזכה אותי. עברו חודשיים ולא ראיתי שום זיכוי. פניתי אליהם בפעם השלישית ורק אז סוף סוף זיכו אותי.
החלטתי לבטל את הכרטיס ושוב פעם סיפור. דיברתי עם נציגה שאמרה שיצרו איתי קשר תוך 5 ימים. לאחר 5 ימים התקשרו אליי והחלו במסע שכנועים להישאר. אמרתי שאני עוזב וזהו. אמרו שישלחו לי הודעת ס.מ.ס. ושם יהיה קובץ שאני צריך לפתוח ולהדפיס אותו, לחתום בכתב יד ולשלוח להם בפקס. שלחו לי קובץ פגום שלא נפתח. התקשרתי שוב שישלחו קובץ תקין ואמרו שהם לא יכולים לשלוח פעמיים... הברירה היחידה היא שישלחו לי בדואר ישראל.
אף פעם לא קרה לי דבר כזה עם שום חברת אשראי.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של :)
(1.0)
14/10/2015
לא ממש קל
איבדתי לצערי את האשראי שלי של ויזה . כמובן שמרוב דאגה ובהלה התקשרתי מהר לשירות לקוחות וביקשתי לבטל והזמנתי חדש - וזה ממש מעצבן כי גם אתה מאבד את הדבר הכי חשוב כמעט שיש לך בארנק וגם אתה צריך לשלם על חדש .
מן הראוי שיבטלו את הנוהל החזירי הזה , יש להם דרכים אחרות להרוויח .
וגם ללקוח שרוצה להנפיק כרטיס חדש עם תמונה מיוחדת לפי בחירתו הבנתי שזה חינם אז גם ללקוחות שאבד להם האשראי ראוי שינפיקו להם חדש ללא עלות
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של דפנה
(1.0)
31/10/2013
לא עונים לפניות
מס' תיק 13-33-11
31.10.2013
בתאריך 04.01.13 נשלח אליכם מכתב לגבי תשלום יתר, שהוכח בחשבון הבנק.
תשובה קיבלתי בתאריך 04.03.13 (לא נורא. רק חודשיים).
כתבתי שוב. התשובה שלכם התקבלה ב-28.07.13 (לא נורא. רק 4 חודשים אחרי...)
לגבי התשלום ששולם לעו"הד ע"ס -.5000 ש"ח. אין מלים בפי לגבי הזילות בכספי הלקוחות שלכם.
השנה, לפני כ-3 חודשים, נאלצתי להחליף את כרטיסי האשראי שלי, וכמובן לשלם עבור ההחלפה, מכיוון שהיתה פריצה באבטחה שלכם, וכול מיני עסקים משכו כסף מחשבוני, למרות שאינני מכירה אותם ולא עשיתי איתם עיסקאות.
החיוב "המעניין" ביותר, היה לעו"ד חברת הדס ע"ס -.800 ש"ח. החיוב בוטל, כמו שאר העיסקאות שלא בוצעו. התכוונתי לפנות ללשכת עוה"ד על מנת שישללו את רשיונה, אבל החזרתם לי את התשלום, ואין לי זמן.
כנראה שאתם "נהנים" לעשות עיסקאות עם משרדי עורכי-דין. שני הצדדים מרויחים על גב הלקוח.
דפנה מרעננה
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של user65280
(2.0)
18/01/2012
כרטיס אבד
אני לא זוכרת בדיוק את התאריך, זה היה בתקופה שמספרי כרטיס האשראי נחשפו, צלצלתי לויזה כאל
על מנת לדווח שכרטיס האשראי שלי אבד, הנציגה שענתה לי שאלה אם אני מעוניינת בכרטיס חדש או פשוט לבטל, ביקשתי כרטיס חדש, ולאחר שהיא "הנפיקה" לי כרטיס ציינה בפני שהעלות של כרטיס חדש הוא 30 ש"ח, ברגע ששמעתי את המחיר ביקשתי ממנה לא להנפיק כרטיס חדש אלא רק לבטל את הישן,
הנציגה ענתה לי בצורה מאוד מזלזלת, ש 30 ש"ח זה לא הרבה כסף ואין צורך לבטל את הניפוק בגלל זה.
כשניסיתי להגיב ולומר ש 30 ש"ח הם סכום משמעותי, הנציגה עשתה קולות מזלזלים ואמרה ש"על 30 ש"ח זה לא יפול" ואמרה שניתן להנפיק כרטיס ללא החיוב של 30 ש"ח, כמובן שהסכמתי לקבל כרטיס חדש ללא החיוב, היא אמרה שאני אקבל את הכרטיס לסניף הדואר הקרוב אליי.
כשבוע לאחר מכן קיבלתי מכתב מויזה כאל שמודיע לי שהכרטיס בוטל ולבקשתי לא הונפק כרטיס חדש
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של בני
(4.0)
02/01/2012
אשראי
מחזיק כרטיס של ויזה כבר שנים ,עד לאחרונה לא היה משהו פרקטי ושווה לעשות עם הנקודות שמצברו, בזמן האחרון יש מבצעים שווים לסרטים דרך לאומי ויזה ודברים נוספים טובים, רק בגלל המבצעים לא ביטלתי את הכרטיס.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של אלי
(4.0)
02/12/2011
פיצוי על שרות לקוי מתמשך
אני חבר במועדון כרטיסי אשראי ויזה של יו ,מאחר ואני ואשתי מחזיקים בשני כרטיסי אשראי התקשרנו לפני כחודשיים לשלם עמלה חודשית אחת בלבד ודמי חבר שנתיים פעם אחת בפועל הדבר לא קרא הבטיחו משרות לקוחות מספר פעמים שהעיניין יטופל ולבסוף שלחו פיצוי על דמי החזר השנתיים שובר רכישה בסך 50 ש"ח ברשתות ביגוד וכדומה אולם לא רשתות שווק מזון וכמובן שהלכנו לנצל את השובר שהיה מוגבל בזמן נאלצנו להוסיף כסף לגבי החיוב החודשי הוא כמובלן לא בוטל.הכרטיס עצמו עובד בתצורה של רכישות מ 23 לחודש ועד 22 לחודש שאחרי והלקוח צריך לבחור סכום באמצעות האינטרנט או נציג שרות שכמובן שהיתרה שאינה בתשלומים הינה יתרה נדחית והלקוח משלם ריבית של שוק אפור וכמובן אנו בני אדם ובבקשת הפרעון האחרונה הוקש בטעות מלוא הסכום לפרעון מידי עד 3 ימי עסקים התקשרנו מייד לשרות הלקוחות שם הובטח לנו כי עידכנו את
זה לתצורת פרעון רגילה ולתדהמתנו גילינו כי הסכום חוייב בחשבון למחרת התקשרנו שוב לשרות הלקוחות ואמרו לנו כי לא הבנו נכון ולא ניתן לבצע תיקון לפעולת פרעון מיידי מחוסר ברירה השלמנו עם זה וביקשנו לבטל את הכרטיסים מייד. לאחר יומיים חזרה אליי נציגה מקסימה(פעם ראשונה אחת שמבינה עיניין) שמעה את טענותינו זיכתה אותנו בעמלות שנלקחו מאיתנו ונתנה פיצוי הולם ביותר של הנחה של 5% ברכישות מרשתות השיווק של מגה ומגה בעיר לשלושה חודשים הטבה שניתנת באופן חריג
ביותר כמו כן מקצועיתה והאיכפתיות והסבלנות שגילתה גרמו לנו להחליט להשאיר את הכרטיסים
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של ניר
(2.0)
26/10/2011
ממליץ לא לעבוד איתם וכן להשתמש בכרטיס אשראי חוץ בנקאי
הם גובים מחיר שערורייתי של דמי חבר בסך 20 שקל בחודש בעוד שכרטיסי אשראי לא בנקאיים כגון כרטיסי אשראי של שופרסל וכדומה גובים כמעט מחצית מהסכום בלבד(רק 13 שקל) פלוס הטבות יקרות ערך.
בקיצור עזבו אתכם מכרטיסי אשראי של בנק ותתחילו להיות צרכנים נבונים.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של user64376
(5.0)
12/10/2011
עסקה שחויבה פעמיים
חוייבתי פעמיים על עסקה שעשיתי באינטרנט, התקשרתי לויזה כאל והם ביקשו ממני לפקסס להם מכתב שבו אני מצהירה כי העסקה נעשתה פעם אחת וחויבה פעמיים ובאותו יםו כבר פנו אלי מבית העסק בו רכשתי לביטול החיוב השני.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של רינת
(5.0)
08/08/2011
מעולה
אבד לי הכרטיס אשראי ומחול הודעתי על ביטול,כשחזרתי כבר המתין לי כרטיס אשראי חדש וקיבלתי שירות מהיר, אדיבו מקצועי, תענוג
קרא עוד
הסתר

הצג עוד חוות דעת