מציג 6-15 חוות דעת מתוך 15 חוות דעת על יו.פי.אס. ישראל
1.3
דירוג כללי

Jacob
30/12/2019
1
שירות גרוע.
לא מתאמים הגעה. מה הטעם בשירות משלוחים שלא מתאם הגעה?
li
12/05/2019
1
שירות גרוע
שירות לקוחות גרוע. מתנערים מאחריות ואינם עומדים בסטנדרט העולמי. מסתבר שלמרות שכתוב שילוח בין 2-5 ימי עסקים הם אינם מתחייבים לזה (הטעיית הציבור) וטוענים שעל הלקוח להתקשר ולוודא מולם שהפרטים שהם מוסרים באתר נכונים. מזל שיש חברות אחרות שנותנות שירות טוב יותר במחירים זולים יותר.
rotemlev
25/09/2018
1
שירות ברמה נמוכה ביותר.
שירות ברמה נמוכה ביותר עדיף להזמין ולקבל שירות בינוני בחינם מאשר עם ups ולקבל שירות גרוע ביותר במחיר מופקע!!!!!!! אני גאה להגיד שאיתם אני לא מזמין יותר גם יקח למשלוח שנתיים להגיע. 
dhk
29/07/2018
1
לא מוסרים למרות תיאום מסירה
שירות זוועה. מייבשים אותך בשירות לקוחות, לא מעדכנים אותך, לא חוזרים אליך בטלפון כמו שמבטיחים, לא משירות לקוחות ולא מהשליח כמו שהבטיחו, בקיצור - זילזול מוחלט בלקוח, וחוסר אמינות בשירות
Hadar
19/07/2018
5
משלוח חבילה לארהב דרך חברת ups
ברצוני לציין לשבח את השירות שקבלתי ממשרדי ups בחיפה . הגעתי למשרדי השירות ושלחתי חבילה לארהב אשר היגיע ליעדה בדיוק בזמן שהובטח לי ללא כל תקלות או עיכוב . הבחורה ששרתה אותי היתה אדיבה , נעימה ומקצועית . השירות היה מהיר ללא המתנה . הופתעתי לטובה, זאת לאור חוות הדעת שקראתי באתר . בפעם הבאה לא אהסס לשלוח דרכם משלוחים לחול . 
Regina
03/04/2018
1
השירות הגרוע ביותר שנתקלתי בו.
לא יעלה על הדעת לשנות 5 פעמים את זמן ההגעה ובסוף לא להגיע...
שחר
16/08/2017
1
שירות המשלוחים הגרוע ביותר!
השירות שלהם הכי גרוע ואטום שיצא לי להכיר! השליחים חושבים שעובדים אצלם! מסביר לשליח שהיה אמור לשלוח לי חבילה לבית העסק שהחנות נפתחת רק מ9 וחצי 10 בבוקר, אך לא! השליח מציב לי תנאים שהוא באזור שלי רק ב8 8 וחצי בבוקר ואם אני רוצה שאני יסע אליו לאסוף את החבילה. פשוט חוצפה!
כאילו לא שילמתי כסף רב עבור המשלוח.
אני לעולם לא השתמש בשירות שלהם, ואני לא מאמין שאני אומר את זה אבל עדיף השירות של דואר ישראל כבר ולא אותם!
דין
03/01/2017
1
עדיין ממתין
חבילה אשר נשלחה אלי לא הגיעה כתוצאה מטעות הזנת מספר הבית (לא ידוע אם הטעות של חברת השילוח או השולח) .
קבלתי הודעת SMS שהשליח יגיע ביום מסויים ובטווח של כ 4 שעות ללא כל תיאום איתי. לאחר שלא קיבלתי את החבילה ביום המיועד ניסיתי לברר מה עלה בגורלה. הפקידה לא הייתה מסוגלת לתת כל מידע ללא מספר שטר המטען . לא לפי הכתובת ולא לפי השם או בכל דרך שהיא. אני לא קיבלתי בהודעת SMS שלהם את מספר המשלוח או קישור למעקב כמו שעושה כל חברת שילוח. כשבוע עבר עד שהצלחתי לקבל את את מספר השטר מהשולח (אחת מחברות הסלולר) , ביררתי שוב עם UPS , מה קרה עם החבילה.
לטענתם, הם ניסו ליצור קשר איתי ועם אישתי ומאחר ולא "הצליחו" הם החזירו את החבילה לחברת הסלולר.
ד
15/03/2016
1
טעות גדולה
טעות גדולה לעבוד עם החברה , הלו"ז של השליחים עניין להמלצה ,מנותקים מהמציאות ביקשתי לשלוח חבילה לארה"ב , מסרתי למוקד השירות מס' טלפון שאליו צריך להתקשר , השליח התקשר למספר טלפון אחר שלא היה מענה ולא קשור ( שנמסר להם ממשלוח קודם ,) כמובן שהחבילה לא נשלחה , קבענו שהשליח יגיע למחרת משעה 11 , השליח הגיע בשעה 0900 עצבני כנראה התעורר על הצד הלא נכון , לקח את החבילה ואת התשלום עבור המשלוח, למרות ששילמנו עבור החבילה השליח ציין שהמקבל צריך לשלם , כשהחבילה הגיע ליעדה המקבלת נדרשה לשלם 200 דולר כי כך צויין על טופס המשלוח על ידי השליח, ברור לכל שהמקבלת לא שילמה לכן החבילה טיילה בארה"ב ובירור עם מוקד השירות הם לא ידעו להסביר היכן החבילה. החבילה הכילה מתנת יום הולדת חשובה . .לסיכום החבילה הגיעה ליעדה אחרי 13 ימים .
.
LAu
30/08/2015
1.4
הגיעה החבילה מחול? קחו יום חופש ותחכו!
שילמתי הון עתק כדי שהחבילה תגיע במהירות, ואכן תוך מספר ימים היא נחתה ושוחרה מהמכס.
כאן הדברים הסתבכו:
- "נסיון המסירה" הראשון הוא הודעת סרק - הייתי בבית ואף אחד לא הגיע, זה כדי לזרז את הלקוח להתקשר ולתאם (במקום שהחברה תדאג לתאם)
- קבעתי ליום אחר. אך השליח לא יכול לתת טווח כלשהו, צריך פשוט לחכות, יגיע בין 8:00 ל17:00. כל ניסיונותיי במהלך היום לקבל טווח מדויק יותר לא צלך.
החבילה הגיעה ב16:00.
אם עושים חשבון של עלות המשלוח ועלות יום העבודה שהלך יחד איתו, זה יוצא מאד מאד יקר, ואפילו לא מוצדק.- 2
- 1