

הצג חוות דעת
מציג 6-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על דואר ישראל
1.1
דירוג כללי
ציון כללי 1
שירות 1
מחיר 1
זמינות 1.3
שביעות רצון 1
שירות 2
איכות 1.3
שביעות רצון מהמחיר 1

i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
אביבה
11/01/2015
1
מענה טלפוני
שלום רב
הדואר המרכזי בנתניה,אין בינו לבין העידן החדש דבר. ההמתנה לקבלת דברי דאר הנרכשים ברשתות אינטרנט ארוך ומייגע , שלוש פעמים לפחות נאלצתי להמתין מעל לשעה.
סבלנות הלקוחות פוקעת ואיתם באים לעיתים התפרצויות זעם של אנשים החשים כי זמנם היקר אובד ב המתנה ממושכת.
פורסם מספר שגוי שאליו נסיתי יום שלם להתקשר ולשווא. כאשר קיבלתי מספר מעודכן התנגן שם תקליטור של הדאר שבחלקו אינו ברור כלל.
איש לא ענה גם למספר הנכון. כדי להבין מה קרה למשלוח שרכשתי באי ביי אשר היעד הסופי להגעתו היה ה7 בינואר נאלצתי להגיע לדואר ,להמתין
ולקבל תשובה שהמשלוח כלל לא בארץ. זה מה שכתבתי לספק האדיב אשר התנצל והבטיח שלא אדאג ...
אלא שהיום למרבה האירוניה היגיעה הפתקית האומרת לי לקבל את המשלוח מחר. {עוד שעה המתנה בתור?....מן הסתם כן!!!}
מה אומר לספק? בקיצור : רשלנות, אובדן בתוך ערמות סחורה שאין הם יודעים איך לארגן ולהתארגן איתה . אינם מסוכרנים עם העידן הטכנולוגי
ולכן אינם ערוכים ומיומנים לתת שירות ללקוח . פשוט נורא!התורים ארוכים ומתישים....נותרנו בעידן של " הדואר בא היום באוטו האדום ..."כמו בשיר הילדים לפני יובל.
לתשומת לב הרשות...מקווה לראות שיפור ולהגיע בשמחה לקבל את הרכישות שלי. תודה אביבה
מחיר 1 לא מוצדק
שביעות רצון1 כלל לא
זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 אנטי
תאריך קבלת השירות: 1/11/2015 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
- 2
- 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות