רהיטי קיבוץ השלושה
רהיטים בראשון לציון
רוז'נסקי 18, ראשון לציון
הצג חוות דעת
מציג 6-15 חוות דעת מתוך 15 חוות דעת על רהיטי קיבוץ השלושה
2.3
דירוג כללי
ציון כללי 2.5
שירות 3
מחיר 2.8
זמינות 2.8
שביעות רצון 1.5
שירות 1
איכות 2.7
שביעות רצון מהמחיר 3.3

Ahuva
18/06/2019
1
שרות גרוע ביותר
הזמנו מיטה ב 4 למאי 2019 בסניף ראשון לציון. ביקשנו מהמוכר שיזרז את הגעת המיטה.
עבר כבר חודש וחצי. המיטה עדיין לא הגיעה.
ניסיתי לבדוק מתי היא תגיע וביקשתי תשובה. אף אחד לא בודק . אמרו לי שיחזרו אלי . אבל אף אחד לא חוזר. בקיצור זילזול.
זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר2 גבוה
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

לינור
02/12/2018
5
רהיטי קיבוץ השלושה
ביקרנו היום בחנות .. אמיר מתן לנו שירות , אחלה גבר .. מומלץ בחום ! זמינות5 מצויינת!
איכות5 מעולה
שירות5 מעל לציפיות
שביעות רצון מהמחיר5 ללא תחרות
ציון כללי5 מצוין
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

שבלונה
25/11/2018
5
מעולים בשירות ורהיטים מהמממים!
אוהבת את הרהיטים
אייכותיים
ואנשים שירותיים מאוד
כמובן שאחזור!זמינות5 מצויינת!
איכות5 מעולה
שירות5 מעל לציפיות
שביעות רצון מהמחיר5 ללא תחרות
ציון כללי5 מצוין
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Shani
25/11/2018
5
שירות מספר אחד
רהיטים ברמה גבוה סופר מרוצה
שירות ויחס כמו משפחה
הבית שלי נראה מיליון דולר
תודה לכם צוות רהיטי קיבוץ השלושהזמינות5 מצויינת!
איכות5 מעולה
שירות5 מעל לציפיות
שביעות רצון מהמחיר5 ללא תחרות
ציון כללי5 מצוין
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

סיון
25/11/2018
5
רהיטים מושלמים! שירות מצוין!
רכשתי מהם ריהוט לכל הבית במחירים נוחים לאיכות הכי טובה שיש!!!זמינות5 מצויינת!
איכות5 מעולה
שירות5 מעל לציפיות
שביעות רצון מהמחיר5 ללא תחרות
ציון כללי5 מצוין
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

טל
10/02/2017
1
שירות לקוחות מאכזב
הזמנתי כיסאות ומזנון מהחברה,
המזנון הגיע בצבע הנכון אבל הכיסאות לא.
לאחר ויכוחים רבים עם שירות הלקוחות, הסכימו שבוצעה טעות אצלם ושיטפלו בנושא בהקדם.
עברו מאז מעל חודשיים ואני עדיין עם הכיסאות בצבע הלא נכון.
שירות מאוד מאכזב.ציון כללי1 לא מומלץ
תאריך קבלת השירות: 10/19/2016 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Hila
22/01/2017
2
איכות ירודה שירות גרוע!
הרהיטים בתצוגה נראים מאוד איכותיים. תהליך המכירה מצויין. מגיע הסלון - הצילו!! איכות ירודה, פגמים. מתקשרים ואז מתוודאים לשירות גרוע! לא מסכימים לתקן ומבקשים עוד כסף. לא מומלץ בלשון המעטה! מחיר 4 טוב
שביעות רצון1 כלל לא
זמינות3 בסדר
איכות1 לא טובה
שירות1 אנטי
תאריך קבלת השירות: 12/15/2016 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

אורנה ואורן
19/01/2016
1.6
רהיטי השלושה - טעות שלא תחזור!
רכשתי מסניף ראשון שולחן פינת אוכל וספה.
הספה הגיעה בסדר.
השולחן בצבע אחר ממה שהזמנתי, ובמשך חודשיים וחצי רדפתי אחריהם טלפונית שיחליפו לצבע שהוזמן, הם אמרו שלא יחליפו אך יצבעו וניסו לתאם רק בשעות בלתי אפשריות, 12-15:00. היחס הטלפוני הוא בלתי נסבל! אדישות וחוסר אכפתיות, חוסר רצון מוחלט לעזור! הרבה פעמים שיחות מתנתקות או שבכלל לא עונים, הרגשה שקניתי משהו מאיזה שוק.... למרות שהמחיר רחוק מאוד ממחירי שוק! עכשיו כשלקחו את השולחן לתיקון הבנתי שכל השולחן בצבע שלא הוזמן ולא רק הפס שהובטח לי שיתוקן. אבל כמובן שהם לא עומדים מאחורי הטעות ושולחים חדש.מחיר 2 גבוה
שביעות רצון2 במעט
זמינות1 לא טובה
איכות2 בינונית
שירות1 אנטי
תאריך קבלת השירות: 10/1/2015 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Michal
29/08/2015
1.4
אכזבה קשה!
התאכזבתי קשות מרהיטי קיבוץ השלושה ולא אחזור לשם.
הזמנתי שולחן סלוני ושתי ספות. הבטיחו אספקה תוך 40 יום.
השולחן הגיע ראשון, באיחור אופנתי של כמה ימים ויוצר בצורה כל כך רעועה וגרועה שאי אפשר היה להעמיד עליו כוס בלי שהיא תתהפך. המוביל אמר שהוא יתקן את זה, אבל אחר כך הודה שהוא רק מוביל ולא עובד במפעל והוא רוצה את התשלום שלו.
לא שילמתי לו, כי דרשתי שיקח את השולחן חזרה עימו למפעל.
מאותו רגע התחילה סאגה של עשרות טלפונים בניסיון לקבל שולחן חדש, ולא מתוקן.
הספות הגיעו באיחור בלתי אופנתי ואחרי חמישים וכמה ימים.
היו בהן פגמים ורוב הכריות לא הגיעו. חוץ מאלה שהגיעו בצבע הלא נכון...
שוב, טלפונים רבים שהניבו את התשובה "נחזור אליך" - ולא חזרו.
טרטרו אותי עוד שבוע וחצי עד שהכריות החסרות הגיעו.
אחרי 68 יום (!!!) הגיע השולחן החדש. הפעם הוא היה כמעט בסדר. לא יפה כמו בחנות, נגיד, ציון 7 מינוס. אבל היינו כל כך מותשים שוויתרנו וקיבלנו אותו.
במהלך הסאגה התקשרתי להנהלה להתלונן ולקבל תשובות איפה הרהיטים שלי. ענתה לי גברת בשם נתי שהקשיבה, אבל התשובה שהיא נתנה כעבור מספר ימים היתה "הרהיטים יסופקו בתוך 30 יום". לא קשור לכלום! בלי התנצלות, בלי הסבר, כלום!
מזמן לא נתקלתי בשירות כל כך אדיש ורשלני. וזה הצטרף לאיכות...
רק צדיק אחד היה בסדום - המוכר דרור בסניף ראשל"צ שניסה לעזור בתיווך ביני ובין שירות הלקוחות המהולל...
שילמתי 16,500 ש"ח וזה מה שקיבלתי.
הנהלת החברה - אתם רוצים להגיב? כי עד היום לא הגבתם כלל!
אני לא אחזור לשם לעולם. מחיר 1 לא מוצדק
שביעות רצון2 במעט
זמינות1 לא טובה
איכות2 בינונית
שירות1 אנטי
תאריך קבלת השירות: 8/28/2015 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

eyal
09/11/2014
2
קניה של סלון
קנינו סלון פינתי ברהיטי קיבוץ שלושה, סניף ראשון לציון. לאחר שהמובילים נסעו ראיתי חור מאחורי הספה. התקשרתי מיד למובילים לדווח אמרו לי להתקשר לשירות. התקשרתי לשירות לאחר שלושה שבועות של מרדפים, הגיע בחור לסדר לי את החור בספה. לא הייתי מרוצה מהתיקון ודרשתי ספה חדשה הובטח לי ע"י מנהל הסניף שאני יקבל תוך שלושה חודשים מקסימום ספה חדשה וזה צריך להגיע מחו"ל. זה לא הגיע ולאחר שלושה חודשים ניסיתי להשיג אותו ללא הצלחה. האמת שהתייאשתי ופה אני גם אשם. אבל הם התישו אותי. בסוף נשארתי עם ספה עם חור מאחורה.מחיר 4 טוב
שביעות רצון1 כלל לא
זמינות3 בסדר
איכות1 לא טובה
שירות1 אנטי
תאריך קבלת השירות: 11/9/2013 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 2
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
- 2
- 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות