ביקורת על אל על נתיבי אויר לישראל בע"מ
חוות דעת גולשים
ציון כללי
(4.0) שירות
(3.5) איכות
(3.5) זמינות
(3.0) שביעות רצון מהמחיר
(2.5) מיון לפי:
חוות דעת של LoveSummer
חוות הדעת אומתה ע”י קבלה
(3.0)
22/09/2018
סך הכל בסדר
הזמנתי טיסה מורשה לארץ. לצערי הבידוק בפולין היה לא נעים כל כך והבודקת הבטחונית שאלה אותי המון שאלות ועיכבה אותי בדרכי.
לטיסה עלינו באיחור, היו מספר נוסעים אשר לא עברו בידוק בטחוני ונאלצו לעבור אותו לפני העלייה למטוס (מדוע?? מוזר מאוד)
העליה למטוס הייתה אמורה להיות מסודרת לפי אזורים (zone a,b,c,business) בהתחלה העלו רק את הביזנס ולאחר מכן את כולם. לא היה סדר בעלייה וחבל. נאלצתי להמתין זמן רב יותר על מנת לא להתעכב בעליה. על אף שהמתנתי זמן רב הייתי צריכה להמתין גם בתוך המטוס עצמו ( עליה למטוס לא מסודרת וטעונה שיפור)
השרות שקיבלתי הן מהנציגים הטלפוניים והן מהפרסרית ןהדיילות הייתה נהדרת. נראה כי לשאר הנוסעים אחת מהדיילות הייתה חסרת סבלנות וכאשר היא הגיעה על מנת להסביר על המושב חירום, הגיעה עצבנית.
שודרגתי למושב החירום ללא עלות נוספת - שוב אציין לחיוב את השרות הטלפוני שלדעתי זה נעשה בזכותם.
רכשתי מוצר בדיוטי פרי (שעון) שהיה גדול מדי למידותיי, ציינתי זאת לפרסרית (מנהלת השרות בטיסה) והיא אמרה שיש מספר שאוכל להתקשר והם יקטינו לי על חשבון אל על. כאשר התקשרתי יום לאחר מכן, אמרו לי כי זה באחריותי ואין באפשרותך להקטין זאת על חשבונם מה שאומר שהולכתי שולל על ידי הפרסרית כנראה על מנת למכור את המוצר. חבל.
בסך הכל מרוצה מהשעון (הקטנתי אותו על חשבוני כמובן)
וכן מרוצה חלקית מהשירות
כמו כן אציין כי חברת תעופה זו דרשה ממני להציג דרכון ישראלי (בפולין) על אף שהיה לי אירופאי שאותו רציתי להציג, בטענה שמדובר בחברה ישראלית וטיסה לישראל. הנ"ל די הפריע לי משום שבתוך אירופה לא אמורה להיות בעיה להציג את האירופאי.
בנוסף עליי לציין כי לצערי המחיר של הטיסה היה מעט יקר עבורי, אך זאת כנראה כי מדובר בטיסה בקיץ
קרא עוד
הסתר
