תודה לך!
חוות הדעת שלך התקבלה ונמצאת כעת בבדיקה על-ידי צוות דפי זהב.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
אני מאשר/ת קבלת דיוור ומידע פרסומי מקבוצת .zap האישור נדרש לקבלת ההטבה, אינו חובה וניתן לביטול בכל עת.
ביקורת על פיצה איטלינו
מספר מקשר
זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי
לפי תנאי השימוש באתר.
072-3270181
חוות דעת גולשים
זמינות
(4.0) (20) מקצועיות
(3.7) (20) שירות
(3.6) (39) מחיר
(3.3) (20) כתוב חוות דעת
הזמנת איש מקצוע?קיבלת 50₪ מתנה לרכישה באתר ZAPSTORE
חוות דעת של user81669
(4.6)
15/10/2012
פניתי כדי להזמין פיצה השירות היה אדיב מאוד השליח הגיע בזמן המחיר בסדר גמור הייתי מרוצה מאוד
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של user26578
(2.2)
15/10/2012
הזמנתי פיצה המחיר היה סביר השירות היה אדיב האספקה לא היתה טובה
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של user22542
(4.8)
15/10/2012
הזמנתי פיצה. קודם כל, המהירות הייתה משביעת רצון, אפילו מעל ומעבר. תוך רבע שעה הגיעו אלי. גם הפיצה הייתה מצוינת. השירות היה סביר מבחינת אדיבות. המחיר היה ממוצע. מאחר וזו הפיצריה הקבועה, לא בחנתי מקומות אחרים.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של user42123
(3.6)
15/10/2012
פניתי לצורך קניית סלט - השירות היה אדיב, המחיר היה בהתאם לציפיות
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של user17810
(3.4)
11/10/2012
פניתי לצורך הזמנת פיצה, המחיר היה יקר, השירות היה אדיב, האספקה היתה בזמן של 40 דקות כמו שהם אמרו. בחנתי מספר הצעות בחרתי בו כי הוא היחיד שנתן 2 תוספות חינם.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של user61755
(3.8)
27/09/2012
הגיע בזמן, השירות היה אדיב, קיבלתי בזמן את המוצר, המחיר היה יקר ממה שציפתי. בחנו עוד כמה פיצריות, אני מגוון לא היה משהו ששכנע אותי.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של user23782
(3.8)
27/09/2012
פניתי לפיצה איטלינו במרכז מגדלי נוף באר שבע. מגיעה בתזמון של 50- 60 דקות. מראש הם אומרים שזה הלו"ז שלהם. הפיצה מעט יקרה אך טעימה מאד.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של user21528
(3.8)
03/09/2012
התקשרתי להזמין פיצה , הזמנתי מהם כי זה מה שיהיה לנו דרך העבודה "סיבוס", זה היה 9 באב ורציתי חלבי כי אני לא אוכלת בשר לפני 9 באב, אספקה- שליח הגיע באיחור של שעה , מחיר היה בסדר, כי יש סיפסוד של מקום העבודה- חצי הם וחצי אני משלמת , שירות היה אדיב
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של user49856
(3.8)
03/09/2012
להזמין פיצה, הגעתי אליהם דרך המלצה מחבר, הספקה הייתה בזמן, מחיר היה סביר, שירות אדיב, יחס הוגן
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של user40022
(3.4)
03/09/2012
שירות מעולה לא קבלתי את המוצר הנכון, עמידה בזמן, יש להם גישה טובה בטלפון מנסים לעזור ככל האפשר בטלפון. לא בדקתי עוד הצעות והמחיר בהתאם לצפיות
קרא עוד
הסתר

הצג עוד חוות דעת