
הצג חוות דעת
מציג 6-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על נעלי גלי
3
דירוג כללי
ציון כללי 2.5
שירות 4
זמינות 4
איכות 3
שביעות רצון מהמחיר 4

i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
ליאורה
30/08/2011
1
נעל פגומה שהחברה לא מעונינת לתקן/להחליף או לזכות
בתאריך 13.12.10 קנינו שני זוגות נעליים בחנות גלי -דפנה ר"ג לבננו בן ה- 4 (ולאחיו הקטן) לאחר פחות משבועיים, הסוליה הקדמית התחילה להתקלף ולהיפרם. הלכנו לחנות ותיארנו מה קרה. הם שלחו את הנעליים לחברה כדי שיבדקו אותן. לאחר כשבוע פניתי בעצמי לחנות כדי לברר האם יש תשובה מהמעבדה כיוון שלא התקשרו אלי מהחנות, כשהגעתי אמרו לי שהנעליי ם חזרו, ושלאחר בדיקה הוחלט שאי אפשר לתקן את הנעליים וגם לא להחליף אותן , וייעצו לי להתקשר לשרות לקוחות. שרות הלקוחות של חברת גלי זה בושה בפני עצמה. אין נציג שרות שאפשר לדבר איתו, צריך להשאיר הודעה במשיבון ולקוות שיחזרו אלייך. בפעם השלישית שהשארתי הודעה חזרו אליי ,תיארתי בפני הנציגה את הבעיה, והיא אמרה שהיא תתקשר אליי בהמשך עם פרטים נוספים. כמובן שזה לא קרה. לאחר כשבוע קיבלתי מכתב מגלי, שאומר: " עולה כי הליקוי אשר נוצר בזוג הנעליים אינו ניתן לתיקון ו/או שיפוץ ע"י הרשת". צריך לציין שבמשך הזמן שבו זוג הנעליים היה במעבדה ובחנות, רכשנו לבנינו זוג נעליים חדשות (מחנות/מותג אחר). כנראה שאיכות הנעליים של גלי לא ממש עומדת בראש סדרי העדיפויות שלהם - כמו גם השרות שהם נותנים ללקוחות שכבר קנו נעליים. לא נראה לי הגיוני שנעל צריכה להתפרק לאחר שבועיים.
אני דוחה את ה"מחווה של רצון טוב" לגבי הנחה חד פעמית של 25% ברכישה הבאה, מהסיבה הפשוטה שאני לא מתכוון לקנות יותר נעליים בחנויות גלי, אם זה היחס ואופן הטיפול שלכם ואם זאת האיכות של הנעליים, אני לא מעוניין לקנות אצלכם שוב. לא אני ואף לא אחד מבני משפחתי וחבריי, שכמובן כבר הוזהרו ושמעו על המקרה המזעזע שעבר עלינו. אני דורשת לקבל תגובה מיידית ממח' גלי , החזר כספי מלא ופיצוי הולם לעוגמת הנפש שעברתי.
ציון כללי1 לא מומלץ
תאריך קבלת השירות: 12/13/2010 12:00:00 AM
באדיבות אתר הדירה
- 2
- 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות